FANDOM

М-451 "Смерч"
Тип  Важка зброя
Виробник  Альянс Систем
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  Аттичний траверс: Рахни
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
250 0

ОписРедагувати

Вогнемет М-451 "Смерч" являє собою сплав хитрих інженерних рішень, жорстокості та захоплення його творцями промисловим шпигунством. Він був створений в 2160-х роках - тоді люди застосовували вогнемети для знищення рослинності і льоду на поверхні колонізованих планет. В умовах екстремально низьких температур і сильно відрізняється від земного складу повітря процес горіння міг відбуватися зі значними перебоями. В Альянсі Систем розуміли, що це стане серйозною проблемою для військових - розвідка отримала завдання добути креслення надійного і невибагливого туріанского вогнемета "Хіерас", з якою успішно впоралася.

Результатом подальшої розробки став "Смерч" - універсальний вогнемет, що працює практично на будь-якому рідкому паливі. Туріанскій варіант працював на низькооктанових вуглеводнях, які добувалися з великих морських ссавців кшталт земних китів. Інженери людей проаналізували склад цієї речовини і створили аналог, який може бути вироблений із зарядів для важкої зброї за допомогою інструметрона.

Вогнемет розпорошує субстанцію з температурою горіння близько 1600 градусів за Цельсієм. Це нижче температури плазми, однак область ураження значно більше. Крім прямого шкоди вогнемет вражає противника нервнопаралітичну газом, а в разі пошкодження броні вогонь швидко випалює весь кисень всередині костюма. "Смерч", можливо, не найнебезпечніша зброя в арсеналі Альянсу Систем, проте бояться його найбільше.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра: Можна знайти під час виконання місії Аттичний траверс: Рахни. Ця зброя можна використовувати тільки в цій місії.
  • Колективна гра: Недоступно

Випадкова вікі