Фэндом

Mass Effect Wiki

M-451 «Смерч»

3818статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
PL.png
ME2.png
ZTPOR.png
ME3.png

М-451 "Смерч"-важку зброю з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3

Зауваження гравців Редагувати

  • Вогнемет має вражаючий боєзапас, але ефективний тільки на ближній дистанції-запальна суміш швидко вигоряє прямо в повітрі, долаючи всього кілька метрів.
  • Вельми ефективний проти натовпів ХАСКів-втягуючись у ближній бій, вони тим самим нівелюють один з основних недоліків зброї, його вкрай низьку далекобійність.
  • Відмінне зброю для тих, хто воліє максимум шкоди в одиницю часу-проте все ж поступається випромінювача частинок Колекціонерів.
  • Найкраще зброю для знищення павутини-дозволяє швидко розправитися з нею, не витрачаючи термозаряди основної зброї.
  • Відноситься до класу важкої зброї і не дуже ефективний у силу необхідності атаки з близької дистанції. В Mass Effect 2, де Шепард може носити з собою важку зброю постійно, більш переважними є будь інші моделі зброї цього класу. Слід зазначити, що інший скорострільний зразок важкої зброї, доступний в Mass Effect 2-випромінювач частинок Колекціонерів-має всі основні переваги, властиві M-451, позбавлений його недоліків і значно перевершує його за характеристиками і універсальності застосування, лише трохи поступаючись в коефіцієнті шкоди броні.
  • Незважаючи на те, що в теорії струмінь запальної суміші повинна вражати деяку область на своєму шляху (про що прямо повідомляється в описі зброї в кодексі Mass Effect 2), насправді M-451 вимагає досить точного вогню - противники (особливо невеликі) часто не отримують утрати від струменя огнесмеси, якщо потрапили під неї, але не були зачеплені її "центральної" частиною. По всій видимості, це пов'язано з тим, що врахований ігровим движком при розрахунку попадання фізичний об'єкт, відповідний "порції" огнесмесі, ігромеханіческі має значно менші розміри, ніж його візуальний ефект.

Цікаві факти Редагувати

Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі