FANDOM

ME2
FP
M-44 «Молот»
M-44 Молот
Назва M44 «Молот»
З'являється Mass Effect 2
Клас БМП
Статус Бойовий всюдихід

M-44 "Молот" - високоманевренна броньована бойова машина, що використовує поле ефекту маси. З'являється в Набір «Фаервокер» в «Володар» для Mass Effect 2.

Запис у Кодексі Редагувати

Бойова машина піхоти M-44 "Молот"- потужний транспорт, захищений полем ефекту маси.

За допомогою трьох твердопаливних ракетних двигунів "Молот" може рухатися над полем бою зі швидкістю до 120 кілометрів на годину, утримуючи строй з більш легкими машинами, ковзати по воді і навіть долати перешкоди. Маршові двигуни дубльовані, так що навіть знищення основної пари не позбавить транспорт можливості рухатися.   "Молот" володіє всіма рисами міжпланетного бойового корабля: герметичний корпус, повний кінетичний щит, ракетна установка з автоматичним наведенням, що забезпечує попадання в ціль навіть при активному маневруванні. Електронний захист включає в себе лідар, дипольні відбивачі, активне термальне маскування і високочутливий радар для виявлення зброї.   Система керування "Молота" аналогічна танковій, так що механік-водій танка зможе управляти "Молотом" без додаткового навчання. На заводських "Молотах" немає альтиметра, тож найбільш безпечно вести їх на стандартній висоті - два метри від поверхні землі.

«Молот» і «Нормандія» Редагувати

Діючий зразок «Молота» був підібраний командером Шепард(ом) з потерпілого крах корабля Цербера. Згодом даний транспорт використовувався в деяких висадках, коли була необхідна більша ніж у «Кадьяка» бойова міць. На «Нормандії» «Молот» зберігався у вантажному трюмі, в підвішеному стані. При десантуванні він "викидався" через люк. Коли корабель був переданий Альянсу, «Молот» відправили в лабораторії на вивчення і модернізацію. Конструктори Альянсу поставили виробництво таких машин на потік, але під час нападу Женців лабораторії виявилися завалені.

Цікаві факти Редагувати

  • М-44 «Молот» є наступником M-35 «Мако», який виконував аналогічну роль в Mass Effect. Ця зміна, верогідно, була пов'язана з тим, що місії за участю Мако були не надто непопулярні серед деяких шанувальників.
  • Спочатку, під час анонсу доповнення "Фаерволкер", класифікаційний індекс "Молота" був М-57.
  • На відміну від М-35 «Мако», М-44 «Молот» обладнаний більш слабким кінетичним барьером, слабше бронирований, і більш вразливий до низьких температур[1]. Слабкість щитів і барьерів компенсується високою швидкістью та маневруванням, а також системою самовідновлення. «Молот» озброєний лише ракетною пусковою установкою, яка являє собою щось середнє поміж кулеметом та гарматою «Мако» — значно потужніша за кулемета, і при цьому більш скорострільна аніж гармата.
  • Кілька моделей M-44 «Молот» помічені в боротьбі зі женці в кінематографічному трейлері до Mass Effect 3, але в самій грі він не зустрічається.
  • Хоча М-44 «Молот» має бортовий ВІ, проект «Володар», здається, не робить спроб зламати його, що дещо дивно, адже саме це він зробив з ґетами та їх турелями.
  • Під час подій Архів Цитаделі: Втеча, одна з команд Шепарда іменує себе "Команда Молот", ймовірно, на честь цього транспортного засобу.
  • Бортовий комп'ютер М-44 «Молот» озвучує Брайан Блум.

ПриміткиРедагувати

  1. На Латтеші температура повітря -53°C і двигун «Молота» замерзає, а на Завіні — -131°C і «Мако» працює нормально

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі