Фэндом

Mass Effect Wiki

M-3 «Хижак»/ME3

< M-3 «Хижак»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
M-3 "Хижак"
Тип  Пістолети
Виробник  «Еланус Ризик Контрол Сервісез»
Тип ведення вогню  Одиночний
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
15 90

Опис Редагувати

Надійний, точний, зручний в обігу. "Хижак" позиціонується компанією "Еланус Ризик Контрол Сервісез" в якості ефективного і при цьому відносно недорогого зброї. Хоча через малу ефективність проти кінетичних бар'єрів його рідко закуповують військові, але в системах Терміну він все ще дуже популярний.

Використання Редагувати

M-3 «Хижак» можуть використовувати: Ліара Т'Соні, Сузі, Талі'Зора, Кайден Аленко, Явік, Найрін Кандрос, Урднот Рекс, Джейкоб Тейлор, Джек, Касуми Гото, Міранда Лоусон.

Ефективний проти Редагувати

Хижак став трохи краще, і в цілому є хорошим зброєю. Він відмінно справляється з противниками без щитів і бар'єрів, прекрасно пробиваючи броню. Тим самим канібали, хаскі, штурмовики, гети-солдати і т.д. рідко можуть вистояти проти гравця з таким пістолетом. Але через те, що практично всі наступні противники в грі мають щити, і з'явилося безліч нових, набагато гідних пістолетів, "Хижак" знову підходить тільки на ранніх етапах гри, після чого його можна спокійно покласти на полицю і обзавестися пістолетом посильніше.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра:M-3 "Хижак" видає адмірал Андерсон на самому початку місії Пролог: Земля.
  • Колективна гра: М-3 "Хижак" є базовим зброєю і відразу знаходиться в спорядженні гравця.

Сумісні модифікації Редагувати

Ручний паралізатор Бронебійна модифікація Покращення магазину Стовбур великого калібру Приціл Надлегкі матеріали Товстостінний ствол Система ураження мозку Енергетичний підсилювач

Випадкова вікі