FANDOM

M-3 "Хижак"
Тип  Пістолети
Виробник  «Еланус Ризик Контрол Сервісез»
Тип ведення вогню  Одиночний
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
15 90

Опис Редагувати

Надійний, точний, зручний в обігу. "Хижак" позиціонується компанією "Еланус Ризик Контрол Сервісез" в якості ефективного і при цьому відносно недорогого зброї. Хоча через малу ефективність проти кінетичних бар'єрів його рідко закуповують військові, але в системах Терміну він все ще дуже популярний.

Використання Редагувати

M-3 «Хижак» можуть використовувати: Ліара Т'Соні, Сузі, Талі'Зора, Кайден Аленко, Явік, Найрін Кандрос, Урднот Рекс, Джейкоб Тейлор, Джек, Касуми Гото, Міранда Лоусон.

Ефективний проти Редагувати

Хижак став трохи краще, і в цілому є хорошим зброєю. Він відмінно справляється з противниками без щитів і бар'єрів, прекрасно пробиваючи броню. Тим самим канібали, хаскі, штурмовики, гети-солдати і т.д. рідко можуть вистояти проти гравця з таким пістолетом. Але через те, що практично всі наступні противники в грі мають щити, і з'явилося безліч нових, набагато гідних пістолетів, "Хижак" знову підходить тільки на ранніх етапах гри, після чого його можна спокійно покласти на полицю і обзавестися пістолетом посильніше.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра:M-3 "Хижак" видає адмірал Андерсон на самому початку місії Пролог: Земля.
  • Колективна гра: М-3 "Хижак" є базовим зброєю і відразу знаходиться в спорядженні гравця.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Heavy Pistol Melee Stunner ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel ME3 SMG Scope Upgrade ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Pistol Heavy Barrel ME3 Pistol Cranial Trauma Systeme ME3 Power Boost

Випадкова вікі