Фэндом

Mass Effect Wiki

M-3 «Хижак»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Шаблон:Widgets

ME2.png
ME3.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про великокаліберних пістолеті з Mass Effect 2 і Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про снайперської гвинтівки з Mass Effect 3, перейдіть на M-13 «Хижак».
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect, перейдіть на Броня "Хижак".
• Для перегляду статті про штурмової гвинтівки з Mass Effect, перейдіть на Штурмова гвинтівка "Хижак".

М-3 "Хижак" (англ. M-3 Predator)-крупнокаліберний пістолет з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Примітки гравців Редагувати

  • У зв'язку з високою швидкістю вогню, цей пістолет є кращою зброєю для Джек, Талі і Джейкоба, які не володіють іншим скорострільним зброєю.
  • Дуже легка зброя з пристойною обоймою і скорострільністю. Досить висока точність на різній дистанції.
  • Головний недолік - низький шкоди в порівнянні з іншими аналогічними пістолетами. Однак це часто компенсується високою швидкістю перезарядки. В результаті, це дуже гідне резервне зброю.
  • На дану зброю краще відразу поставити "Ствол великого калібру" і "Поліпшення магазину".
  • Темп ведення вогню як у «Мотики».
  • Завдяки високій скорострільності, відмінно маркує мети бонусами патронів (запальні, дезентегрірующіе або кріопатрони третього-четвертого рівнів), що дозволяє проводити технічні/биотические комбо поодинці.
  • Як і у «сюрікени», великий запас термозарядов.
  • Завдає мало шкоди по будь-яким видам захисту.
  • Головний недолік, що його не поліпшити до Х рівня (без читів)

Цікаві фактиРедагувати

  • Зовнішній вигляд "Хижака" заснований на пістолеті, який доступний за умовчанням в Mass Effect.
  • Обойма в Mass Effect 2 становить 12 патронів, в той час як в Mass Effect 3-15 патронів. Тому в Mass Effect 3 більш воліємо.
  • Ця зброя показується за замовчуванням у всіх роликах.
  • "Хижак" має найбільші кількість модифікацій після "Мотики". До них відноситься: M-6 «Кат», M-11 «Глушник», M-77 «Паладин», пістолет модифікований гравцем і декілька піратських версій.
  • Перше зброя, що зустрічається гравцеві як в Mass Effect 2, так і в Mass Effect 3.
Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі