FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3.png
ME3 MP.png
MEI.png

M-37 Сокіл-штурмова гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Зауваження гравців Редагувати

  • Гранати зброї мають близькі характеристики з тими, що використовуються в пістолеті Скорпіон. У них приблизно однакові радіуси вибуху, хоча гранати Сокола летять набагато швидше і не прилипають. Радіус вибуху снаряда-3 метри.
  • У гранат досить помірний шкоди.
  • У більшості випадків вибух гранати Сокола змушує будь-якого піхотинця "відсахнутися", в тому числі фантома. Таким чином Сокіл виявляється одним з найефективніших видів зброї для контролю натовпу.
  • При пострілі гранати летять по невеликій дузі, тому, щоб потрапити в супротивника на великій відстані, треба підняти приціл зброї трохи вгору.
  • Гранати можуть відскакувати від стін, що можна використовувати для ураження противника з-за рогу коридора. Також граната може вибухнути в повітрі, завдавши шкоди кільком противникам.
  • Незважаючи на великий розмір прицілу, гвинтівка стріляє досить точно.
  • Недоліком зброї є низька ємність обойми, довга перезярядка і низька скорострільність.
  • У поєднанні з запальними боєприпасами зброя може завдавати величезної шкоди. Наприклад, щити центуріона можна пробити 2-3 пострілами, а вогонь доб'є його. Також зброю можна поєднувати зі снайперською гвинтівкою: щити і броню знімаємо з допомогою гранат і добиваємо противника пострілом зі снайперської гвинтівки.
  • Граната Сокола відскакує від біотичного щита баньши.
  • Якщо вийде закинути гранату за стража, то йому буде завдано великої шкоди.
  • Якщо ворог ховається за укриттям і не хоче виходити, то його можна "викурити" звідти за допомогою цього гранатомета.
  • За допомогою цієї зброї можна знищувати невеликі натовпи ворогів.
  • Незважаючи на високий шкоди, через те, що гранати відскакують від ворогів, ефективність даної зброї дуже низька.
  • Відмінно підходить "хитається" персонажам- юстіцару і Дрелла.
  • Маркує мети по області.
  • На високих рівнях складності в колективній грі (Золото, Платина) майже марний, так як завдає мінімальної шкоди навіть при відповідній прокачування.
  • Пробиває щити і броню ворогів.
  • Не має модифікатора шкоди в голову.
  • Як і на всю зброю, чинне по області, не має сенсу ставити бронебійні модулі.
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі