FANDOM

ME3.png
ME3 MP.png
M-358 «Кіготь»
M-358 «Кіготь».png
Тип  Великокаліберний пістолет
Виробник  "Цербер"
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Цитадель II
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
4 24

M-358 «Кіготь» - важкий пістолет з Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Цей пістолет використовують вартові "Цербера". Він завдає серйозної шкоди неброньованим цілям. Зброя відрізняється високим тепловиділенням, шість його магазинів обертаються на манер револьверів XX століття. Останнє дозволяє швидко змінити обойму, якщо пістолет перегрівся. Вистрілює шістьма зарядами.

Використання Редагувати

M-358 «Кіготь» можуть використовувати: Ліара Т'Соні, СУЗІ, Талі'Зора, Кайден Аленко, Явік, Найрін Кандрос, Урднот Рекс, Джейкоб Тейлор, Джек, Касумі Ґото, Міранда Лоусон.

Отримання Редагувати

  • Під час проходження місії Пріоритет: Цитадель II в замкненій кімнаті. Відкрити двері можна за допомогою терміналу далі по коридору.

Сумісні модифікації Редагувати

Ручний паралізатор Бронебійна модифікація Покращення магазину Ствол великого калібру Приціл Надлегкі матеріали Товстостінний ствол Система ураження мозку Енергетичний підсилювач

Зауваження гравців Редагувати

  • Як видно з опису M-358, це зброя фактично є дробовиком у форм-факторі пістолета. При цьому в порівнянні зі значною частиною "справжніх" дробовиків у грі він відрізняється більш високою кучністю стрільби.
  • Завдяки високій потужності цього пістолета, його мала обойма не стає проблемою, оскільки основна маса ворогів гине після двох-трьох пострілів навіть з більшої, а ніж середня відстань. Це відмінна альтернатива M-6 «Кат» і M-77 «Паладин».
  • З іншого боку, у нього дуже велика вага і мала ефективність на дальній дистанції і під час стрільби у русі.
  • Відмінна зброя для штурмовиків - при правильному пострілі здатний завдати шкоди відразу двом ворогам (пістолет стріляє шістьма зарядами), але ефективний тільки на ближній дистанції.
  • Даний пістолет використовувала Найрін Кандрос, коли намагалася зупинити ад'ютантів.
  • На цю зброю краще відразу поставити "Покращення магазину" і "Приціл".
  • Має таку ж точність як і пістолет "Дуга".
  • Цей пістолет використовують Стражі "Цербера".
  • Єдиний мінус-велика вага.
  • Є єдиним пістолетом, виробленим "Цербером".
  • Завдає на 50% більше шкоди щитам та бар'єрам.
  • Низький темп стрільби, але висока зупиняюча сила.
  • На дальніх дистанціях даремний. Однак, цей недолік повністю компенсується використанням бонусного навику "Снайпер" при прокачуванні точності на максимум. З використанням цієї навички штурмовиком можна обмежитися використанням тільки одного пістолета: на ближній дистанції - дробовик, на дальній зі "Снайпером" - потужна точна зброя. Це забезпечить вам максимальну швидкість перезарядки навичок.
  • Так як зброя стріляє дробом, то це дозволяє вбивати ворогів зі щитами \ бар'єрами з одного пострілу (шілдгейт у ворогів може спрацювати на одній з дробин "Кігтя", що дозволяє іншим дробина завдавати шкоди здоров'ю без штрафу).
  • При вельми символічній, для своєї військової потужності, вазі, може служити повноцінною заміною дробовика M-23 «Катана» і M-27 «Ятаган», що робить його вигідним для використання будь-яким ігровим класом персонажа навіть на високих рівнях складності.
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі