FANDOM

M-300 "Клеймор"
Тип  Дробовик
Виробник  "Хані-Кедар"/кроган
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Аттичний траверс: Рахни
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 8

ОписРедагувати

М-300 Клеймор-дробовик, який був розроблений людської компанією Хані-Кедар. Прототип мав чудові характеристики, але все псував один істотний недолік - віддача була здатна зламати людині руку, навіть якщо той був у бойовому скафандрі. Доводити до розуму зброю не стали, після чого визнана неперспективною розробка невідомим чином потрапила до кроганов. Ті зуміли гідно оцінити всю міць цієї зброї, а з силою і міцністю кісток у цієї раси проблем зроду не виникало. Дробовик поліпшили декількома кроганскімі технологіями і почали випускати невеликими партіями. З тих пір ця зброя стало серед кроганов символом досвідченого і сильного воїна.

"Клеймор"-потужний, але погано продається пістолет (пістолет він тільки для кроганов, для інших-непідйомний дробовик). Після вдосконалення в системі сервомоторів, компенсуючих віддачу, "Клеймор" повертається на ринок. Ціна його, заради залучення клієнтів, сильно занижена.

ВикористанняРедагувати

M-300 «Клеймор» можуть використовувати: Джеймс Вега, Талі, Арія Т'Лоак, Урднот Рекс, Грюнт, Джейкоб Тейлор, Джек.

ОтриманняРедагувати

На самому початку місії Аттичний траверс: Рахни в поруч розташованій будівлі.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Sniper Rifle Spare Thermal Clip ME3 Shotgun Shredder Module ME3 Shotgun Blade Attachment ME3 Shotgun High Caliber Barrel ME3 Shotgun Smart Choke ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Assault Rifle Omni-Blade ME3 Shotgun High-Velocity Barrel

Випадкова вікі