FANDOM

M-300 "Клеймор"
Тип  Дробовик
Виробник  "Хані-Кедар"/кроган
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Аттичний траверс: Рахни
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 8

ОписРедагувати

М-300 Клеймор-дробовик, який був розроблений людської компанією Хані-Кедар. Прототип мав чудові характеристики, але все псував один істотний недолік - віддача була здатна зламати людині руку, навіть якщо той був у бойовому скафандрі. Доводити до розуму зброю не стали, після чого визнана неперспективною розробка невідомим чином потрапила до кроганов. Ті зуміли гідно оцінити всю міць цієї зброї, а з силою і міцністю кісток у цієї раси проблем зроду не виникало. Дробовик поліпшили декількома кроганскімі технологіями і почали випускати невеликими партіями. З тих пір ця зброя стало серед кроганов символом досвідченого і сильного воїна.

"Клеймор"-потужний, але погано продається пістолет (пістолет він тільки для кроганов, для інших-непідйомний дробовик). Після вдосконалення в системі сервомоторів, компенсуючих віддачу, "Клеймор" повертається на ринок. Ціна його, заради залучення клієнтів, сильно занижена.

ВикористанняРедагувати

M-300 «Клеймор» можуть використовувати: Джеймс Вега, Талі, Арія Т'Лоак, Урднот Рекс, Грюнт, Джейкоб Тейлор, Джек.

ОтриманняРедагувати

На самому початку місії Аттичний траверс: Рахни в поруч розташованій будівлі.

Сумісні модифікації Редагувати

Запас термозарядов Розривне модифікація Штик Стовбур великого калібру Адаптований глушник Надлегкі матеріали Лезо інструметрона Стовбур з високою початковою швидкістю

Випадкова вікі