Фэндом

Mass Effect Wiki

M-300 «Клеймор»/ME2

< M-300 «Клеймор»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Шаблон:ОружіеME2

ОписРедагувати

М-300 як кроган-простий, але смертоносний. В обоймі всього один заряд, так що перед пострілом краще гарненько прицілитися - часу виправити помилку може і не залишитися. Та й перезаряджати зброю після кожного пострілу досить незвично. Але якщо цим дробовиком навчитися користуватися, то починаєш розуміти, звідки у кроганов така репутація. В упор «Клеймор» здатний прикінчити не надто сильного противника з одного пострілу, в крайньому випадку те, що залишиться, можна і добити прикладом. Взагалі, рукопашний бій при використанні "трьохсоте" стає дуже частим справою: перезаряджається дробовик не те щоб довго ... але можна і не встигнути, особливо на високому рівні складності. Але для добивання прорвався до вас у ближній бій вже підранений супротивника "Клеймор" підходить чудово, особливо в поєднанні з біотика, тому він залишається улюбленим дробовиком штурмовиків.

Під час візиту на виведений з ладу корабель Колекціонерів Шепард знаходить "Клеймор" серед купи іншої зброї, зібраного під час нападу на колонії. Можливо це був зразок, спеціально адаптований для використання не тільки кроганов, можливо Грюнт показував капітану як поводитися з такою зброєю ще на Нормандії (правда тоді виникає питання - а чому б не зібрати другий дробовик там же), але Шепард може підібрати це зброю і використовувати його вже в боях на кораблі чужих.

ОтриманняРедагувати

Можна підібрати в купі зброї на кораблі Колекціонерів.

ВикористанняРедагувати

М-300 Клеймор можуть використовувати: Грюнт, Шепард

Випадкова вікі