FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png
ME3.png
ME3 MP.png

M-300 "Клеймор" (англ. M-300 Claymore)-дробовик з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Цікаві факти (Мass Еffect 2)Редагувати

  • У дробовика резерв дорівнює 18 патронам, чого в Mass Effect 3 можна досягти, тільки встановивши модифікацію запас термозарядов дробовика 5-го рівня.
  • В місії на лояльність Міранди М-300 "Клеймор" триматиме капітан Еньян.
  • У кодексі йдеться про те, що цей дробовик можуть використовувати тільки крогани, однак це далеко не так.
  • Клеймор (англ. Claymore)-дворічний меч, що застосовувався в Шотландії в XVI-XVII століттях.

Примітки гравцівРедагувати

  • В упор рве всіх і вся, в тому числі і ламає Стража "Цербера"разом з його щитом. Гарний на середній дистанції.
  • Непоганий варіант для персонажа, що володіє повністю прокачаної тактичної маскуванням. Замаскувавшись і підкравшись до ворога ззаду можна вбити його і відразу сховатися, якщо, звичайно, на останньому рівні маскування обраний перший варіант.
  • Найкраще поєднується з "зарядом" штурмовика. Підлетів, оглушив, добив.
  • Високий розкид-для комфортної стрільби краще ставити глушник.
  • Величезний вагу, але більша зупиняє сила.
  • Один патрон в обоймі-на жаль, збільшити цей параметр не можна.
  • При максимальному розвитку і тактичної маскування у розвідника Альянсу завдає 6180 одиниць утрати (базове значення-1648)
  • Цікаво, що, хоча дробовик і є пістолетом для кроганов, в колективній грі вони носять його як дробовик.
  • Незважаючи на те, що "Клеймор" однозарядний, в деяких роликах з нього випускають, чи не перезаряджені, кілька пострілів підряд.
Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі