Фэндом

Mass Effect Wiki

M-29 «Ікло»/MEI

< M-29 «Ікло»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
М-29 "Ікло" - снайперська гвинтівка розроблена для потреб армії і поліції. З кожним натисканням спускового гачка "Ікло" робить відразу три постріли, настільки швидких, що всі три снаряди лягають в ціль за час зсуву стовбура всього лише один міліметр. Це дозволяє збільшити забійну силу зброї без шкоди для точності.

ПокращенняРедагувати

  • (Рівень 1) Базові функції.
    • Вартість: 1500 кредитів.
  • (Рівень 2) Тріклопіческіе сканери збільшують точність знаряддя за рахунок квантового переизлучения світла через мережу з нановолокон. Спосіб виготовлення цього пристрою, розповсюджуваного на чорному ринку батаріанцамі, ретельно охороняється.
    • Вартість: 500 кредитів.
  • (Рівень 3) "Корона" покращує відведення тепла від стовбура за рахунок прямого введення в нього вуглецевих молекул і нульового елемента. Розроблена саларіанцамі технологія активно використовується "Цербером".
    • Вартість: 1000 кредитів.
  • (Рівень 4) Патрони "Вдоводел", будучи модифікацією розривних, завдають величезної шкоди мети. У контрольованому Цитаделлю космосі ці дорогі боєприпаси заборонені.
    • Вартість: 2000 кредитів.
  • (Рівень 5) Бронебійні патрони марки IX розроблені спеціально для знищення супротивників у бронежилетах. Кожен такий патрон при попаданні в ціль створює вибуховий поле ефекту маси, невидиме для неозброєного ока.
    • Вартість: 3000 кредитів.

Випадкова вікі