FANDOM

М-27 "Ятаган"
M-27 Ятаган ME3
Тип  Дробовик
Виробник  Аріаке Текнолоджис
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Палавен
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
8 24

ОписРедагувати

«Ятаган», оснащений двома генераторами ефекту маси для підвищення скорострільності, проводиться "Аріаке Текнолоджис". Зброя спеціально розроблено для найманців "Затемнення", але зараз швидко набирає популярність серед найманців "Кривавої зграї".

ВикористанняРедагувати

M-27 «Ятаган» можуть використовувати: Джеймс Вега, Талі'Зора, Аріа Т'Лоак, Урднот Рекс, Ґрюнт, Джейкоб Тейлор, Джек.

ОтриманняРедагувати

М-27 Ятаган можна отримати під час місії Пріоритет: Палавен, він знаходиться на базі турианца біля виходу, що веде до радіовежі.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Sniper Rifle Spare Thermal Clip ME3 Shotgun Shredder Module ME3 Shotgun Blade Attachment ME3 Shotgun High Caliber Barrel ME3 Shotgun Smart Choke ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Assault Rifle Omni-Blade ME3 Shotgun High-Velocity Barrel

Примітки гравців Редагувати

  • Збільшення утрати і боєзапасу робить дробовик повністю пристосованим для великих груп слабких супротивників.
  • Низька влучність не дозволяє "скошувати" ворогів при високій вогневої потужності. Для даного дробовика рекомендованим або навіть життєво важливим модулем буде "Адаптивний глушник для дробовика".
  • Головний конкурент в якості швидкострільного дробовика, N7 «Піранья», важчий, прот й більш скорострільний.
  • На дану зброю краще відразу поставити "Адаптований глушник" і "Ствол великого калібру".
  • Слабкою стороною є утрату броні, він істотно нижче шкоди кінетичним бар'єрам.
  • Вкрай не переконлива шкода і довга перезарядка роблять цей дробовик найменш ефективним на високих рівнях складності, навіть не зважаючи на високу скорострільність і солідний обсяг магазину.

Випадкова вікі