Фэндом

Mass Effect Wiki

M-27 «Ятаган»/ME3

< M-27 «Ятаган»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
М-27 "Ятаган"
M-27 Ятаган ME3.png
Тип  Дробовик
Виробник  Аріаке Текнолоджис
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Палавен
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
8 24

ОписРедагувати

«Ятаган», оснащений двома генераторами ефекту маси для підвищення скорострільності, проводиться "Аріаке Текнолоджис". Зброя спеціально розроблено для найманців "Затемнення", але зараз швидко набирає популярність серед найманців "Кривавої зграї".

ВикористанняРедагувати

M-27 «Ятаган» можуть використовувати: Джеймс Вега, Талі'Зора, Аріа Т'Лоак, Урднот Рекс, Ґрюнт, Джейкоб Тейлор, Джек.

ОтриманняРедагувати

М-27 Ятаган можна отримати під час місії Пріоритет: Палавен, він знаходиться на базі турианца біля виходу, що веде до радіовежі.

Сумісні модифікації Редагувати

Запас термозарядов Розривне модифікація Штик Стовбур великого калібру Адаптований глушник Надлегкі матеріали Лезо інструметрона Стовбур з високою початковою швидкістю

Примітки гравців Редагувати

  • Збільшення утрати і боєзапасу робить дробовик повністю пристосованим для великих груп слабких супротивників.
  • Низька влучність не дозволяє "скошувати" ворогів при високій вогневої потужності. Для даного дробовика рекомендованим або навіть життєво важливим модулем буде "Адаптивний глушник для дробовика".
  • Головний конкурент в якості швидкострільного дробовика, N7 «Піранья», важчий, прот й більш скорострільний.
  • На дану зброю краще відразу поставити "Адаптований глушник" і "Ствол великого калібру".
  • Слабкою стороною є утрату броні, він істотно нижче шкоди кінетичним бар'єрам.
  • Вкрай не переконлива шкода і довга перезарядка роблять цей дробовик найменш ефективним на високих рівнях складності, навіть не зважаючи на високу скорострільність і солідний обсяг магазину.

Випадкова вікі