FANDOM

Дробовик M-22 "Лібершафт" 2180, він же "Різник", веде вогонь зазубленими металевими клинами, що збільшує бронебійні властивості і покращує раневую балістику. Ця розробка порушує кілька міжгалактичних договорів про дозволений озброєнні, тому M-22 не поставляється військовим.

ПокращенняРедагувати

  • (Рівень 1) M-22 "Лібершафт" 2180 знаходиться у Рендалла спочатку і розташовує базовими функціями.
  • (Рівень 2) Патрони "Кіготь" для ближнього бою використовують нанороботів на нульовому елементі для того, щоб пробивати броню. Вбудований мікропроцесор гарантує збереження пробивної сили на будь-якій дистанції.
    • Вартість: 500 кредитів.
  • (Рівень 3) Кінетичні стабілізатори зменшують віддачу, підвищуючи точність стрільби. Просту, але ефективну розробку кроган-воїна недавно взяли на озброєння агенти "Цербера".
    • Вартість: 1000 кредитів.
  • (Рівень 4) Радіатор "Елкосс" дозволяє швидко охолоджувати навіть стовбури великого калібру завдяки використанню технологій нульового тертя на базі ядра з нульового елемента, що знижує виділення тепла.
    • Вартість: 2000 кредитів.
  • (Рівень 5) Синхронізовані пульсари збільшують шкоди, що завдається вашим зброєю, посилюючи генератор поля ефекту маси і дозволяючи снарядам набрати велику швидкість.
    • Вартість: 3000 кредитів.

Випадкова вікі