Фэндом

Mass Effect Wiki

M-15 «Захисник»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Шаблон:Widgets
ME2.png
ME3.png
ME3 MP.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про штурмової гвинтівки з Mass Effect 2 і Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect 3, перейдіть на N7 Захисник.
• Для перегляду статті про спеціалізації класу з Mass Effect, перейдіть на Захисник (спеціалізація класу).

М-15 Захисник (англ. M-15 Vindicator)-штурмова гвинтівка з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Зауваження гравців Редагувати

  • Якщо на гвинтівку встановити розривні набої (місія на лояльність Тейна), органіки будуть вмирати з одного пострілу в голову (низький та середній рівень складності).
  • Гвинтівка має гарний втратою і середньою точністю. Це щось середнє між М-96 Мотика і М-8 Месник.
  • Основний недолік зброї - віддача, особливо якщо ви стріляєте не з укриття. Щоб усунути це, потрібно встановлювати модифікації.
  • У гвинтівки цілком пристойний шкоди і малу вагу, що робить її хорошим зброєю для биотиков і інженерів.
  • У деяких ситуаціях режим стрільби з відсіченням по три патрони, може бути кілька незручний.
  • Найкраще їм озброювати Гарруса.
  • Бойові якості цієї гвинтівки залежить від вашого стилю гри: якщо ви віддаєте перевагу "точкові", влучні постріли противникам в голову і позиційну оборону, то ця штурмова гвинтівка-кращий вибір, тому навіть на божевільному рівні складності рядові противники гинуть від 2-3х черг в голову. Якщо ж віддаєте перевагу "кулеметну" тактику з віяловими пострілами противнику в торс, то M-15-не кращий вибір, тому вона володіє магазином малого об'єму і невеликим боєзапасом.

Цікаві факти Редагувати

Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі