Фэндом

Mass Effect Wiki

M-13 «Хижак»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME3.png
ME3 MP.png
ME Основание Логотип.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про снайперської гвинтівки з Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про великокаліберних пістолеті з Mass Effect 2 і Mass Effect 3, перейдіть на M-3 «Хижак».
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect, перейдіть на Броня «Хижак».
• Для перегляду статті про штурмової гвинтівки з Mass Effect, перейдіть на Штурмова гвинтівка «Хижак».
M-13 Хижак
ME3 Raptor Sniper Rifle.png
Тип  Снайперська гвинтівка
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Сур'Кеш
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
15 105-131

M-13 «Хижак»cнайперська гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

M-13 «Хижак» - людський різновид туріанської зброї, розробленої для війни на Амарі, планеті з низькою гравітацією. Туріанці, яким доводилося вести вогонь на більшій, ніж очікувалося, дистанції, додали до напівавтоматичної гвинтівки з низькою віддачею оптичний приціл і озброїли нею свою регулярну піхоту, створивши свого роду гібридну зброю: напівштурмову, напівснайперську. Цербер озброює "Хижаками" своїх снайперів - Месників.

Використання Редагувати

M-13 «Хижак» Можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Ґаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Отримання Редагувати

Одиночна гра Редагувати

  • У місії на Сур'Кеш в лавці перед дверима поруч з останньою контрольною точкою.
  • Купується в терміналі, в доці E24 у батаріанского торговця зброєю, якщо не знайдена на Сур'Кеші в місії порятунку кроґанської самки.

Мультіплеер Редагувати

  • Відноситься до незвичайних, випадає зі скрині ветерана і вище.

Сумісні модифікації Редагувати

Модуль концентрації Запас термозарядов Подовжений ствол Бронебійна модифікація Покращений приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю

Нотатки гравців Редагувати

  • Як для снайперської гвинтівки наносить низькі пошкодження, що робить практично неможливим вбивство супротивника з першого пострілу. Тому, вона більше підходить для добивання ослабленого супротивника, щоб заощадити боєприпаси іншої зброї.
  • Плюсом гвинтівки є висока скорострільність (стріляє одиночними). Тому, якщо дистанція дозволяє, за допомогою неї можна дійсно ефективно вбивати ворогів або послаблювати їх для добивання однопартійцями. Цьому сприяє як велика обойма зброї, так і швидка перезарядка.
  • M-13 є модифікацією штурмової гвинтівки (відсутньої у грі), тому на середніх дистанціях і ближче дуже ефективна без снайперського прецілу. В цьому випадку низька потужність компенсується можливістю нанесення 2-3 швидких пострілів. За точністю зброя нагадує Ікло з 2 частини.
  • У гвинтівки простежується схожість з людськими моделями M-99 «Шабля» і N7 «Піранья». В цілому формфактор не характерний для туріанської зброї, і, ймовірно, ми ніколи не дізнаємося, як виглядав оригінал снайперської гвинтівки, і вже тим більше-вихідна штурмова гвинтівка. Також відомо, що на даний момент (2186) "Хижак" не перебуває на озброєнні ні Альянсу Систем, ні Туріанской Ієрархії. Є версія що військові віддали перевагу недавно з'явилася М-90 "Індра".
  • На дану зброю краще відразу поставити "Модуль концентрації" і "Подовжений ствол".
  • Єдиний мінус - низькі пошкодження, але він компенсується високою скорострільністю.
  • У зв'язку з непоганою обоймою і скорострільністю - ця гвинтівка може замінити солдатам "M-96 Мотика".
  • Невеликий (особливо для снайперської гвинтівки) вага робить цю зброю непоганим вибором для тих, хто покладається на вміння.
  • Це - єдиний засіб самозахисту Месників в одиночній і мережевій грі, причому, він доведений до повної досконалості: має високоточний колліматорний лазерний приціл, завдає вельми солідної шкоди, являючи собою гідний зразок снайперського озброєння. Причому, у Месників «Хижак» ефективний навіть проти щитів.
  • Відмінно маркує цілі.
  • Штраф до пошкоджень без прицілювання становить 15%.
  • На рукояті присутня емблема організації "Цербер".
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі