FANDOM

ME3
ME3 MP
ME Основание Логотип
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про снайперської гвинтівки з Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про великокаліберних пістолеті з Mass Effect 2 і Mass Effect 3, перейдіть на M-3 «Хижак».
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect, перейдіть на Броня «Хижак».
• Для перегляду статті про штурмової гвинтівки з Mass Effect, перейдіть на Штурмова гвинтівка «Хижак».
M-13 Хижак
ME3 Raptor Sniper Rifle
Тип  Снайперська гвинтівка
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Сур'Кеш
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
15 105-131

M-13 «Хижак»cнайперська гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

M-13 «Хижак» - людський різновид туріанської зброї, розробленої для війни на Амарі, планеті з низькою гравітацією. Туріанці, яким доводилося вести вогонь на більшій, ніж очікувалося, дистанції, додали до напівавтоматичної гвинтівки з низькою віддачею оптичний приціл і озброїли нею свою регулярну піхоту, створивши свого роду гібридну зброю: напівштурмову, напівснайперську. Цербер озброює "Хижаками" своїх снайперів - Месників.

Використання Редагувати

M-13 «Хижак» Можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Ґаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Отримання Редагувати

Одиночна гра Редагувати

  • У місії на Сур'Кеш в лавці перед дверима поруч з останньою контрольною точкою.
  • Купується в терміналі, в доці E24 у батаріанского торговця зброєю, якщо не знайдена на Сур'Кеші в місії порятунку кроґанської самки.

Мультіплеер Редагувати

  • Відноситься до незвичайних, випадає зі скрині ветерана і вище.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Sniper Rifle Concentration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Spare Thermal Clip ME3 Upgrade Sniper Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Enhanced Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Sniper Rifle Thermal Scope ME3 Sniper Rifle High-Velocity Barrel

Нотатки гравців Редагувати

  • Як для снайперської гвинтівки наносить низькі пошкодження, що робить практично неможливим вбивство супротивника з першого пострілу. Тому, вона більше підходить для добивання ослабленого супротивника, щоб заощадити боєприпаси іншої зброї.
  • Плюсом гвинтівки є висока скорострільність (стріляє одиночними). Тому, якщо дистанція дозволяє, за допомогою неї можна дійсно ефективно вбивати ворогів або послаблювати їх для добивання однопартійцями. Цьому сприяє як велика обойма зброї, так і швидка перезарядка.
  • M-13 є модифікацією штурмової гвинтівки (відсутньої у грі), тому на середніх дистанціях і ближче дуже ефективна без снайперського прецілу. В цьому випадку низька потужність компенсується можливістю нанесення 2-3 швидких пострілів. За точністю зброя нагадує Ікло з 2 частини.
  • У гвинтівки простежується схожість з людськими моделями M-99 «Шабля» і N7 «Піранья». В цілому формфактор не характерний для туріанської зброї, і, ймовірно, ми ніколи не дізнаємося, як виглядав оригінал снайперської гвинтівки, і вже тим більше-вихідна штурмова гвинтівка. Також відомо, що на даний момент (2186) "Хижак" не перебуває на озброєнні ні Альянсу Систем, ні Туріанской Ієрархії. Є версія що військові віддали перевагу недавно з'явилася М-90 "Індра".
  • На дану зброю краще відразу поставити "Модуль концентрації" і "Подовжений ствол".
  • Єдиний мінус - низькі пошкодження, але він компенсується високою скорострільністю.
  • У зв'язку з непоганою обоймою і скорострільністю - ця гвинтівка може замінити солдатам "M-96 Мотика".
  • Невеликий (особливо для снайперської гвинтівки) вага робить цю зброю непоганим вибором для тих, хто покладається на вміння.
  • Це - єдиний засіб самозахисту Месників в одиночній і мережевій грі, причому, він доведений до повної досконалості: має високоточний колліматорний лазерний приціл, завдає вельми солідної шкоди, являючи собою гідний зразок снайперського озброєння. Причому, у Месників «Хижак» ефективний навіть проти щитів.
  • Відмінно маркує цілі.
  • Штраф до пошкоджень без прицілювання становить 15%.
  • На рукояті присутня емблема організації "Цербер".
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі