Фэндом

Mass Effect Wiki

M-12 «Цикада»/ME2

< M-12 «Цикада»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME2.png
M-12 «Цикада»
ME2 SMG - Locust.png
Тип Пістолет-кулемет
Точність Висока
Віддача Низька
Тип ведення вогню Автоматичний
Скорострільність 550 в/в хв
Час перезарядки 1.5 сек.
Шкода
Базовий збиток Невідомо
Шкода броні x1.25
Шкода щитам x1.25
Шкода бар'єрам x1.25
Боєприпаси
Обойма 20
Макс. боєприпас Первинний Немає
Запас у броні 264
Після оновлення 360
Максимум 384
Боєприпасів у підзарядці 90

Ігровий ОписРедагувати

«Цикада» модель 12 виробництва «Кіншаса Фабрікейшнс» — компактний пістолет-кулемет, розроблений на замовлення Альянсу, але в даний час широко застосовуваний бандитами і найманими вбивцями. Складний механізм гасіння віддачі і високотехнологічна програма автонаведенія наділяють "Цикади" винятковою для свого класу дальністю і точністю стрільби. У сховищі Донована Хока зберігається футляр зі старовинною "Цикади" з ручкою з слонової кістки, модифікована під термозаряди. За підкладкою футляра лежить носій даних, на якому записані інструметронние специфікації для виробництва копій зброї. Швидкий пошук в екстранете показує, що серійний номер "Цикади" Хока збігається з номером зброї Ленга. Якщо це і підробка, то виключно високої якості.

ДодатковоРедагувати

Зброя виробництва «Кіншаса Фабрікейшнс» під назвою "Цикада модель 12", носить зловісне прізвисько "Вбивця двох президентів". Спочатку «Цикада» була спроектована так, щоб подолати традиційні обмеження пістолетів-кулеметів по дальності стрільби, і створювалася на замовлення Альянсу Систем, якому вимагалося легка зброя для застосування на планетах з високою гравітацією.

Швидкість кулі в сучасній зброї вже наблизилася до максимально можливої, і тому проектувальники "Цикади" спочатку прагнули підвищити точність стрільби, знизивши віддачу. Вони вбудували в корпус "плаваючу платформу", що знижує віддачу і минимизирующую вібрацію зброї. Стовбур, магазин, патронник і механізм затвора розташовані на цій платформі, що поглинає коливання пружинами і демпферами. Завдяки цьому, корпус при стрільбі настільки стабільний, що на ньому можливе використання програм автонаведенія, зазвичай застосовуються лише для високоточної зброї.

ВикористанняРедагувати

ОтриманняРедагувати

Випадкова вікі