FANDOM

ME2.png
ME2 PRC CP 4.png
ME3.png
ME3 MP.png

M-12 «Цикада» (англ. M-12 Locust) — пістолет-кулемет з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Нотатки гравців Редагувати

  • При підборі "Цикади" Касумі скаже, що два президенти США були вбиті саме з "Цикади". Можливо, він також популярний серед найманців і кілерів.
  • Неправильний переклад відносно пістолета "Цикада". Касуми повідомляє, що з нього були вбиті два президента США, в той час як в титрах написано про вбивство папи римського в 2166 (папа римський написано малими літерами).
  • На відміну від Mass Effect 3, в Mass Effect 2 цей пістолет-кулемет однаково ефективний проти броні, щитів і бар'єрів.
  • Це вельми хороша зброя. При низькій віддачі і високої точності у нього немає конкурентів серед інших пістолетів для ведення вогню на середній і далекій дистанції.
  • Недоліками зброї є низький шкоди і скорострільність, що робить його поганим вибором при стрільбі на близькій дистанції, де М-9 Лють або М-25 Шершень мають незаперечну перевагу перед ним.
  • При збільшенні обойми і зменшенні ваги стає хорошою альтернативою штурмової гвинтівки.
  • Хороший варіант для гравців, які покладаються на вагу і якість. Швидка перезарядка, висока точність і швидкість стрільби робить це зброя відмінним варіантом для адепта і інженера.
  • Пістолет-кулемет, мабуть, має загальну платформу з N7 "Ураган", але, на відміну від нього, більше покладається на точність і дальність, а не на скорострільність.
  • Точність цієї зброї робить його гарною заміною багатьох штурмових гвинтівок.
Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі