FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
ME3

М-080-бойова машини піхоти. Ця модель бронемашини оснащена туреллю з двома співвісними знаряддями (кулемет і основна гармата). Як і М29 "Грізлі" і M35 "Мако", М-080 оснащений шістьма колесами.

Всього існує три варіанти М-080. На додаток до БМП, M-080 існує у версії самохідної пускової установки тактичних ракет і БТР. БТР не має вежі, але добре броньований зверху, щоб звільнити місце для пасажирів, у той час як на самохідна пускова установка оснащується двома потужними ракетами "Танікс".

Mass Effect 2Редагувати

М-080 можна зустріти на базі "Затемнення", планета Даратар, і на базі "Синіх світил", планета Жоаб. Забарвлення говорить про приналежність до угруповання. У "Затемнення" М-080 чорні, а у "Сінік світил" металеві. Під час місії на лояльність Касуми, можна зустріти М-080 припаркований у гаражі Донована Хока. Знаряддя М-080 використовується для руйнування стіни.

Mass Effect 3Редагувати

БТР зустрічається вперше на Марсе і використовується "Цербером". Кілька БТР стоять на стоянці за межами Марсіанської бази, і розписані в кольори "Цербер". Цей же варіант, але забарвлений в свої кольори, використовує Альянс в завершальній битві за Землю.

Самохідні пускові установки тактичних ракет на базі M-080 використовує Альянс під час останньої битви за Землю. Шепард використовує одну з установок M-080 з ракетами "Танікс", щоб знищити Женця.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі