FANDOM

Dark horse.png

Dark Horse Comics - одне з найбільших незалежних видавництв в США, що спеціалізується на коміксах та манзі. Засновано в 1986 році Майком Річардсоном, в штаті Орегон. В даний час компанія виросла до третього за розміром видавця коміксів в США.

Найбільш відомими коміксами, створеними в Dark Horse Comics, стали:

  • Місто гріхів
  • Hellboy
  • Цикл коміксів по "Зоряним війнам"
  • Баффі
  • Чужий
  • 300
  • Манга Akira

У 2009 році BioWare запропонував Dark Horse намалювати і опублікувати комікси Mass Effect, сценаристом яких виступав Мак Уолтерс.

Mass Effect Редагувати

Комікси серії Mass Effect - це невеликі історії, дія яких розгортається у всесвіті Mass Effect.

Спокута Редагувати

Спокута (англ. Redemption) - серія з чотирьох коміксів, яка розповідає про пошуки Ліари Т'Соні і дрела Ферона, зниклого капітана Шепард(а), який(а) зник(ла) після загибелі "Нормандії".

Основна стаття: Mass Effect: Спокута

Навала Редагувати

Навала (англ. Incursion) - міні комікс, події якого відбуваються за деякий час до подій коміксу "Спокута". Комікс розповідає про справжні мотиви Арії Т'Лоак допомагати Ліарі Т'Соні в боротьбі з колекціонерами і Сірим Посередником.

Основна стаття: Mass Effect: Навала

Розслідування Редагувати

Розслідування (англ. Inquisition) - міні комікс, що розповідає про розслідування капітана Бейлі.

Основна стаття: Mass Effect: Розслідування

Еволюція Редагувати

Еволюція (англ. Evolution) - серія з чотирьох коміксів, що розкриває деякі моменти з минулого Примари, який носив тоді ім'я Джек Харпер. Дія розгортається під час "Війни першого контакту".

Основна стаття: Mass Effect: Еволюція

Засудження Редагувати

Засудження (англ. Conviction) - міні комікс, що розповідає про персонажа Джеймса Вега.

Основна стаття: Mass Effect: Засудження

Вторгнення Редагувати

Вторгнення (англ. Invasion) - серія коміксів з чотирьох випусків, у яких оповідають про боротьбу за контроль над космічною станцією Омега між силами "Цербер", якими командував генерал Олег Петровський і королевою Омеги Арією Т'Лоак.

Основна стаття: Mass Effect: Вторгнення

Батьківщина Редагувати

Батьківщина (англ. Homeworlds) - серія коміксів з чотирьох випусків, у яких оповідають про пригоди персонажів серії до подій Mass Effect 3. Перший випуск присвячений Джеймсу Вега, другий Талі'Зорі , третій Гаррусу Вакаріану, а четвертий Ліарі Т'Соні.

Основна стаття: Mass Effect: Батьківщина

Бласто: Вічність Назавжди Редагувати

Бласто: Вічність Назавжди (англ. Blasto: Eternity is Forever) - міні комікс, що розповідає про вигаданого персонажа серії - Бласто, першого ханара Спектра.

Основна стаття: Бласто: Вічність назавжди

Той, хто краще за всіх сміється Редагувати

Той, хто краще за всіх сміється (англ. He Who Laughs Best) - міні комікс, в якому розповідається невелика передісторія Джеффа "Джокера" Моро і те, як він став пілотом першої "Нормандії".

Основна стаття: Mass Effect: Той, хто краще за всіх сміється

Підстава Редагувати

Підстава (англ. Foundation) - серія коміксів з тринадцяти випусків, дія яких відбувається паралельно з оригінальною трилогією і розширює всесвіт Mass Effect. У коміксі розповідаються історії про старих знайомих, відомих по іграм трилогії, а так і самі різні незалежні історії.

Основна стаття: Mass Effect: Підстава

Mass Effect Library Edition №1 Редагувати

Mass Effect Library Edition №1 - збірка, що містить всі комікси опубліковані до травня 2013 року.

Основна стаття: Mass Effect Library Edition

Mass Effect Library Edition №2 - друга збірка коміксів, що містить всі комікси опубліковані після травня 2013 року.

Посилання Редагувати

Офіційний сайт Dark Horse Comics

Випадкова вікі