FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3
ME3 PRC EXTENDEDCUT
Шаблон:Переробка

Mass Effect 3: Extended Cut-це завантажувати доповнення, яке більш широко розкриває події фіналу трилогії Mass Effect. Додаткові фрагменти і сцени епілогу з Extended Cut дозволять докладніше дізнатися, до чого привів вибір гравців, і чим же закінчилося пригода капітана Шепард(а) і його(її) битва зі жнець. Extended Cut вийшло 26 червня на Xbox 360 і PC. На PlayStation 3 доповнення вийшло 26 червня в Північній Америці і 4 липня в Европе.[1][2]

FAQРедагувати

Скільки коштує додаток Extended Cut?
Доповнення Extended Cut можна завантажити абсолютно безкоштовно.

Коли виходить додаток Extended Cut?
Доповнення Extended Cut виходить 26 червня для Xbox 360, ПК і PlayStation 3 в Північній Америці і 4 липня для PlayStation 3 в Європі.

Скільки займає додаток Extended Cut?
Доповнення Extended Cut займає близько 1,9 гігабайти на жорсткому диску.

Як я можу отримати доповнення Extended Cut?
Доповнення Extended Cut можна завантажити безкоштовно в Xbox LIVE, PlayStation Network або Origin для ПК.

Що включено у додаток Extended Cut?
У доповненні Extended Cut ви зможете побачити додаткові сцени і фрагменти, що розкривають фінал трилогії Mass Effect 3. Тут гравці зможуть знайти навіть більше відповідей, ніж просили. Воно дозволяє дізнатися, до чого ж привели ті чи інші рішення, зроблені в процесі проходження трилогії. І показує в деталях успіхи і невдачі в залежності від того, як гравці просувалися до кінцівки.

Чи змінює додаток Extended Cut кінцівки гри?
Доповнення Extended Cut розширює оригінальні варіанти фіналу Mass Effect 3. Воно не змінює закінчення, а докладніше розкриває його зміст і в деталях показує, до чого привели ті чи інші рішення гравців.

Яку збережену гру мені потрібно завантажувати, щоб пройти додаток Extended Cut?
[Спойлер] Щоб побачити матеріали доповнення Extended Cut, завантажте збережену гру до нападу на базу "Цербера" і пройдіть гру до кінця. Варіанти фіналу доповнення Extended Cut залежать від рішень, які брали гравці впродовж серії Mass Effect, тому різні закінчення будуть показані в залежності від того, як ви проходили ігри серії.

Де я можу докладніше дізнатися про доповнення Extended Cut?
Щоб докладніше дізнатися про доповнення Extended Cut, будь ласка, подивіться присвячене цьому доповненню інтерв'ю з менеджером спільноти гравців Джесікою Мерізан, виконавчим продюсером Кейсі Хадсоном і ведучим сценаристом Маком Уолтерсом.[3]

ГалереяРедагувати

Нотатки гравцівРедагувати

  • Хоча не було анонсовано, але була додана ще одна кінцівка. Якщо не робити вибір або вистрілити в Каталізатора то зміна циклів продовжиться.

ПриміткиРедагувати

  1. http://blog.bioware.com/2012/06/22/mass-effect-3-extended-cut-2/
  2. http://masseffect.bioware.com/about/extended_cut
  3. http://www.youtube.com/watch?v=3y7xk1_x8ko
DLC для Mass Effect 3

Випадкова вікі