FANDOM

ME
ME PS
Mass Effect PS
Станція «Вершина» (англ. Pinnacle Station) — другий пакет завантажувального вмісту для Mass Effect. Він був відкритий для завантаження 25 серпня 2009 за 400 MSP на Xbox Live або 400 BioWare Points на ПК.

Опис Редагувати

Доповнення додає в гру тренувальну космічну станцію "Вершина". Розташована на астероїді (скупчення Ро Аргоса, система Фенікса) станція "Вершина" спочатку була побудована туріанцями в якості секретної командної бази під час Повстань кроганів. Рада перетворила її в центр для навчання бійців спеціального призначення. Бойовий симулятор бази дозволяє моделювати різні екстремальні ситуації. Шепард отримує запрошення на цю законспіровану навчальну базу лише ставши Спектром. Будучи на станції, гравець може відточувати свої навички на голографічному симуляторі, які мають 8 основних карт і 4 сценарію (по 2 карти в кожному сценарії). За проходженні основних карт відкривається ще 4 (по одній у кожному сценарії). По завершенні додаткових карт гравцеві дається зброя на вибір і відкривається ще одна, на цей раз - остання, карта (симулює одну з битв Війни Першого Контакту), на якій потрібно добути розвіддані і вижити п'ять хвилин під безперестанними атаками турианців. Після її проходження в нагороду відкривається приміщення відпочинку, яке розташовується на самій крайній — від центру цієї системи — планеті. Там можна поповнити боєзапас гранат і панацеліна, є аудіосистема для музичного фону і порт для входу в екстранет. Через порт можна купувати різні товари — від поліпшень до броні. Товари розділені на 3 цінові категорії і вибираються випадковим чином.

За запевненням розробників на проходження доповнення знадобиться приблизно 2-3 години.

Для тренування доступні чотири різні схеми:

  • Survival (Виживання) команда з трьох чоловік намагається відобразити безперервні ворожі атаки;
  • Time trial (Випробування на час) — вам необхідно вбити певну кількість ворогів за відведений час;
  • Сapture mode (Захоплення) — захоплення та утримання точок на карті;
  • Hunt mod (Полювання) — режим відрізняється від «time trial» тільки тим, що часу дано значно менше і воно збільшується лише з кожним вбивством.

Поширення Редагувати

Доповнення для Xbox Live і ПК вийшло 26 серпня 2009 року і, на відміну від "Загибелі з небес", поширювалося за 5 $ через електронний магазин EA. Офіційною російськомовної версії доповнення не існує; представники компанії Snowball Studios, яка випустила офіційну російськомовну локалізацію Mass Effect, спочатку заявили, що локалізована версія цього DLC також буде випущена, однак у підсумку це зроблено не було.

Цікаві факти Редагувати

Режим бойового симулятора, нагадує такий в DLC: Станція "Вершина", знову з'являється в останньому доповненні до Mass Effect 3 - DLC: Цитадель (у вигляді арени "Армакс Арсенал").

Галерея Редагувати

Випадкова вікі