FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC REBELLION
ME3 Повстання лого

Mass Effect 3: Повстання - це DLC для колективної гри Mass Effect 3. Реліз відбувся 29 травня 2012 для Xbox 360 і ПК. Для PlayStation 3, реліз відбувся 29 травня 2012 року в Північній Америці, і 30 травня 2012 року в Європі. "Повстання" є абсолютно безкоштовним DLC.

ВмістРедагувати

Дві карти для колективної гри:Редагувати

6 персонажів для колективної гри:Редагувати

Нове завдання для колективної гри: Редагувати

Команда повинна знайти і доставити важливі пакети в потрібну зону. Завдання випадковим чином може з'явиться на 3, 6 і 10 хвилі.

Зброя Редагувати

Снайперська гвинтівка «Кризі»
ME3 Krysae Sniper Rifle GUN01
Карабін «Рігар»
ME3 Reegar Carbine GUN01
Штурмова гвинтівка «Лунь Цербера»
ME3 Cerberus Harrier GUN01

Додатковий слот спорядження:Редагувати

Доданий слот для постійного спорядження, яке не витратиться після матчу. Дані бонуси випадають з невеликою ймовірністю з пакетів придбаних в магазині. Кожен бонус можна підняти до 5 рівня.

18 предметів для колективної гри:Редагувати

Незвичайні:Редагувати

  • Гідравлічні зчленування-Вдосконалені зчленування броні дозволяють збільшити силу ударів в ближньому бою і наноситься ними шкоди.
  • ВІ "Уразливість"-ВІ допоможе знайти слабке місце у супротивника. Приціл буде автоматично скоректований для нанесення максимального шкоди.
  • Ментальний фокус-Зосередження та оптимізація розумової діяльності в складних умовах збільшує ефективність технічних та біотичних умінь.
  • Структурна ергономіка - Удосконалена броня краще переносить навантаження, прискорюючи відновлення умінь.
  • Підсилювач щитів - Вдосконалені генератори підвищують ефективність щитів.
  • Мультіконденсатор - Резервне джерело енергії для щитів знижує час, що йде на їх відновлення.
  • Підсилювач штурмової гвинтівки - Підсилювач штурмової гвинтівки.
  • Підсилювач снайперської гвинтівки - Підсилювач снайперської гвинтівки.
  • Підсилювач дробовика - Підсилювач дробовика.
  • Підсилювач пістолета - Підсилювач пістолет.
  • Підсилювач пістолета-кулемета - Підсилювач пістолета-кулемета.
  • Щит "Джаггернаут" - Використання високопотужних генераторів кінетичних бар'єрів підвищує потужність щита, утрату в ближньому бою.

Рідкісні:Редагувати

  • Запас гранат - Броня користувача отримує додаткові осередки для зберігання гранат.
  • Набір бійця - Збільшує запас гранат і підвищує вогневу міць штурмової гвинтівки.
  • Набір командос - Збільшує пошкодження, що наноситься пістолетом і биотическими вміннями.
  • Набір обложеного - Збільшує потужність щитів і їх швидкість відновлення.
  • Набір Берсерк - Збільшує пошкодження, що наноситься в ближньому бою і при використанні дробовика.
  • Набір експерта - Оптимізація енергопостачання багатоядерним ВІ збільшує втрати пістолета-кулемета і швидкість відновлення умінь.
  • Набір оперативника - Збільшує пошкодження, що наноситься снайперською гвинтівкою і технічними вміннями.
DLC для Mass Effect 3

Випадкова вікі