FANDOM

ME2
ME2 PRC CP 10

Набір «Зрівнювач» (англ. Equalizer Pack) - DLC для Mass Effect 2, набір додає нові шоломи і броню для Шепард(а). Набір «Зрівнювач» надійшов у продаж 4 травня 2010 і доступний для Xbox 360 за 160 Microsoft Points, PC за 160 BioWare Points і PlayStation 3 за $ 1,99 USD.

ОписРедагувати

Набір «Зрівнювач» — коли дипломатія пасує, в хід йде зброя.

Церберу потрібен не просто герой - їм потрібен воїн. Тому набір «Зрівнювач» додає шолом «Респіратор», візор «Архонт» і броню «Інферно», в шафку з бронею.

ВмістРедагувати

  • Шоломи
    • Шолом «Респіратор» — зберігає енергію кінетичних бар'єрів, дозволяючи щитам Шепард(а) швидше відновлюватися.
    • Візор «Архонт» — керує омні-інструментом та біотичним підсилювачем, скорочуючи час відновлення навичок командора.
  • Броня
    • «Інферно» — збільшує швидкість рухів Шепард(а), посилює технічні та біотичні здібності, а допоміжне програмне забезпечення допомогає точніше аналізувати психологічний стан співрозмовника та мати успіх в переговорах за межами бою.

Emails Редагувати

Mail
Відправник: Привид
Тема: Візор «Архонт»

Шепард,
Наш технічні працівники зробили внесок до посилення вашої команди; візор і деяке програмне забезпечення під назвою "Система Архонт". Він управляє обчислювальною потужністю для біотичних підсилювачів та омні-інструментів - або, якщо точніше, дозволяє керувати вам. Тепер у вашому обладнанні для броні.

Mail
Відправник: Привид
Тема: Шолом «Респіратор»

Шепард,
До того часу, коли ви це прочитаєте, наші технічні спеціалісти доставлять новий конденсаторний шолом до вашого арсеналу. Він дозволить покращити технологію перезарядки кінетичного бар'єру. Використовуйте на здоров'я.

Mail
Відправник: Привид
Тема: Броня «Інферно»

Шепард,
За рекомендацією Міранди ми направили вам свої обладунки «Інферно». Вони добре послужили лідерам наших загонів на Межі, тож передаю комплект вам. На даний час він повинен вже бути на борту Нормандії - перевірте свою каюту у вільний час.

DLC для Mass Effect 2