FANDOM

ME2
NCS

Місце катастрофи «Нормандії» (англ. Normandy Crash Site) - перше доповнення для Mass Effect 2. Вийшло 26 січня 2010 року для ПК, PlayStation 3 та ХВox 360.

Опис Редагувати

Альянс знайшов уламки Нормандії на планеті Алкер, і хоче, щоб командор Шепард встановив(а) на місці катастрофи меморіал і знайшов/знайшла жетони загиблих членів екіпажу.

ПридбанняРедагувати

Це завдання є як безкоштовне DLC з мережі Цербера. Коли DLC встановлено, на термінал Шепард(а) прийде повідомлення від адмірала Геккетт, в якому він просить відвідати місце катастрофи, з метою встановлення пам'ятника і пошуку жетонів.

Mail
Відправник: Адмірал Геккетт
Тема: Місце катастрофи «Нормандії»

Капітан Шепард:

Ми хотіли б, щоб ви в числі перших побували на місці трагедії і встановили там пам'ятник.

Якщо вам вдасться відшукати докази їхньої смерті, будь ласка, надайте їх органам Альянсу.

Адмірал Геккетт

Проскануйте планету Алкер, система Амада, туманність Омега, щоб почати завдання.

ПроходженняРедагувати

Ви будете обстежити місце краху поодинці, оскільки противники відсутні. Вивчаючи карту, Шепард буде згадувати про різних областях Нормандії, поруч з якими буде проходити. Жетони будуть відображатися як блискучі предмети і їх важко не помітити: дія "Підібрати жетон" з'явиться задовго до того, як ви підійдете до нього. Чотири жетона знаходяться в ящиках, і можуть бути отримані шляхом руйнування оних. Примітні особливості включають в себе: незайманий M35 «Мако», зруйнована карта Галактики серед уламків БІЦ, частина кабіни пілота і частина корпусу з написом «Нормандія».

Поряд з останками карти Галактики можна знайти журнал, що належав штурману Пресслі, який загинув під час нападу на «Нормандію». У ньому спочатку описується його негативне ставлення до інопланетян на борту новітнього фрегата Альянсу, але згодом, після численних пригод і випробувань в протистоянні з Сареном світогляд Чарльза змінюється. В останніх записах Пресслі зізнається, що був не правий, і тепер з готовністю віддав би життя за будь-якого з інопланетних членів команди.

Ви також можете знайти шолом N7 Шепард(а).

Після розміщення меморіалу і знаходження жетонів, повертайтеся на Нормандію.

ЗагибліРедагувати

  • Джамін Бакарі
  • Герміна Баретт
  • Едісона Чейз
  • Сілас Кросбі
  • Розамунд Дрейвен
  • Таліта Дрейвен
  • Олексій Дубянський
  • Гектор Емелсон
  • Роберт Фелава
  • Харві Дж. Глайдстойн
  • Каролін Гренада
  • Маркус Греко
  • Орден Лафлемм
  • Олена М. Лаві
  • Моніка Хегулеско
  • Абішек Пакти
  • Чарльз Пресслі
  • Мандіра Рахман
  • Реймонд Танака
  • Карлтон Такс
  • Аміна Ваабері

ПоштаРедагувати

Після проходження на термінал Шепард(а) прийде повідомлення:

Mail
Відправник: Адмірал Геккетт
Тема: Дані з падіння «Нормандії»

Командор Шепард:

Альянс дякує вам за надання знайденої на місці падіння «Нормандії» інформацію. Командор! Виявивши жетони, ви допомогли багатьом людям знайти спокій.

Дякую вам від усього серця.

Адмірал Геккетт

ПриміткаРедагувати

  • Імена загиблих членів екіпажу будуть написані на меморіальній плиті на Нормандії SR-2 в Mass Effect 3.
  • Це єдине сюжетне DLC другої частини гри, в якому командору не зустрічається жоден ворог.
  • Також це єдине DLC, яке Шепард проходить в повній самоті.