Фэндом

Mass Effect Wiki

DLC: Мережа "Цербер"

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME2.png
CN.png
DLC Мережа Цербер.png
Мережа Цербер (англ. Cerberus Network) - це ігровий портал і скачуваний (DLC) новинний сервіс Mass Effect 2. Цей DLC поширюється безкоштовно з кожною копією Mass Effect 2, а так само доступний для скачування за 1200 Microsoft Points (Xbox 360) або 1200 BioWare Points (PC). Доступ до Мережі Цербер здійснюється з головного меню Mass Effect 2, і візуалізовано як дисплей ноутбука, що відображає новини всесвіту Mass Effect і доступні для скачування оновлення.

Використання Редагувати

Після входу в головне меню Mass Effect 2 по праву руку відкривається дисплей ноутбука, що повідомляє Вам Щоденні Новини мережі Цербера, а так само про нові доступні для скачування оновлення. Більшість додаткового контенту в мережі Цербер доступно для скачування абсолютно безкоштовно. Винятком є ​​випадок, якщо у Вас не нова копія Mass Effect 2.[1] Якщо мережа Цербера була активована на консолі, кожен індивідуальний профіль буде мати доступ до скачаних доповнень. Однак, можливість викачувати нові доповнення через мережу Цербер має тільки той профіль, який його активував.

Будь-яке доповнення, придбане за допомогою мережі Цербер, скачується з сайту BioWare якщо у Вас PC-версія гри, або через Xbox Live, якщо у Вас Xbox 360.

Примітка Редагувати

  1. http://masseffect.bioware.com/info/cerberus/

Випадкова вікі