FANDOM

Шаблон:Widgets

ME2.png
ME2 PRC CP 4.png

ОписРедагувати

DLC "Касуми: Вкрадена пам'ять" додає квест, за результатами якого можна буде прийняти в команду нового персонажа Касуми Гото-саму загадкову і професійну злодійку в галактиці. Це другий анонсований DLC в грі.

Знайомство з КасумиРедагувати

Розшукати термінал не складає труднощів, тому він знаходиться одразу біля місця висадки, навіть митницю проходити не доведеться. Прикро, що говорити доведеться поруч з горланять капітаном Альянсу, який перекриває своїми повчаннями спокійний голос Касуми. Вона буде просити назвати пароль. Якщо достатній час ігнорувати термінал, Касуми скаже:"Командор Шепард, невже ви не знаєте пароля?". Під час діалогу можна розговорити міс Гото і дізнатися про причини її співпраці з "Цербером". Виявляється, не "Цербер" знайшов її, а вона сама вийшла на зв'язок з організацією, коли дізналася про те, що її шукають. Бажання розплатитися за смерть коханого, хакера Кейдзі Окуда, який був їй і напарником у злодійських справах, привела Касуми на зустріч. Кейдзі вкрав інформацію, яка коштувала йому життя. Перед очікуваною смертю він все-таки зробив збереження, але закодував вкрадену інформацію в "сірому ящику" - комбінації його власних спогадів і секретних даних. В даний момент "сірий ящик" знаходиться в руках кримінального авторитета Донована Хока, в маєтку якого ми й вирушимо. Донован торгує зброєю, наркотиками, підкуповує уряду-повний набір щасливого бізнесмена. Проте він є великим поціновувачем мистецтва, а також бере активну участь у житті бомонду кримінального суспільства, ніж збирається скористатися Касуми для крадіжки.

Бекенштейн: Місія на лояльністьРедагувати

Спілкування з злодійкою в її каюті не обов'язково для початку місії, можна відразу летіти в систему Больцман на планету Бекенштейн. (Туманність Змія).

Одягнувшись в вечірній наряд, який відтепер стане доступним до вибору Шепард(ом), ми вирушаємо на прийом до Хоку. На вході нас зустрічає сам господар, вітаючи Шепард(а), що бере участь(у) на вечірці під псевдонімом Еллісон Ганн (Ж) або Соломон Ганн (М), але от Касуми зайти забороняється. Іронією стає статуя Сарена, в якій Шепард провозить броню і зброю для атаки секретного сховища. Знайти вхід в сховище не складає труднощів (вниз за однією з сходів поруч з терасою). Для проникнення необхідно відключити три системи захисту.

Кінетичний бар'єр: тут же зліва від дверей знаходимо кабель і прямуємо по ньому до місця з вимикачем.

Голосовий замок: розмовляємо з Хоком.

Зразок ДНК: виходимо на терасу і читаємо інформацію з блоку даних, після чого прямуємо до кімнати охорони, де благополучно вбиваємо охоронців і тут же знаходимо сьогоднішній в блоці даних (не забудьте також забрати кредити з сейфа), і нарешті прямуємо до спальні Хока. Тут охоронцю біля дверей заявляємо, що увійти нам дозволила шеф Роу. Далі знайти зразок ДНК не складе труднощів (на стіні є сейф, не забуваємо брати кредити).

Тепер спускаємося до сховища і застосовуємо все знайдене.

Файл:Bek.jpg
Потрапивши на склад ми виявляємо пару M-12 «Цикада», які може використовувати гравець з навиком пістолетів-кулеметів. "Сірий ящик" знаходиться на тій же стійці. У момент отримання заповітних спогадів, починається друга, бойова частина місії. Шепард(а) з Касуми засікає Хок, подражнити якого можна знищенням твори мистецтва (дія відступника). Ну а далі-пробиватися через загони найманців "Затемнення" до виходу, по дорозі підібравши "Шкоду технічного вміння". Для боротьби з крадіями, Донован вилітає на захищеному щитом літунів.

Порада: не витрачайте патрони важкої зброї до тих пір, поки Касуми не відключить щит. Для проходження місії на вищому рівні складності досить відстрілювати підходящих найманців, залишаючись весь час в укриттях. Майданчик відкрита, і нас не захищає бортик і стіни від кулеметного вогню Літуна, як це було в засідці Гарруса. Покінчивши з бандитизмом, в особі Донованом Хока, ми відкриваємо секрет "сірого ящика". Виявляється, це інформація про жнець, можливо, дослідження, проведені доктором Шу Чіані під час його роботи по активації Володара. Однак, інформація вищої важливості "прошита" в спогади коханця Касуми, настільки важливі для неї. Шепард повинен(а) вибрати: видалити інформацію або дозволити Касуми залишити її для особистого користування.

Підсумки місіїРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • На складі можна виявити статую огран (посил на гру Dragon Age) під назвою "Чудовисько".

<!-Навігаційні шаблони-> Шаблон:Нав-DLC ME2

<!-Interwiki links->

Випадкова вікі