Фэндом

Mass Effect Wiki

DLC: Загибель з небес

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Шаблон:Widgets
ME.png
ME BDS.png
«Загибель з небес» (англ. «Bring Down the Sky»)-перше додаток для «Mass Effect».

ОписРедагувати

Доповнення являє собою одну додаткову ігрову місію, розраховану максимум на півтори години ігрового часу. Сюжет доповнення оповідає про групу екстремістськи налаштованих інопланетян-батаріанцев, які готують небачений за своїми масштабами терористичний акт на одній з найстаріших і найбільших колоній людей-Терра Нове в системі Асгард. Терористи планують обрушити на поверхню планети астероїд Х57. Тільки екіпаж «Нормандії» під керівництвом капітанаШепард(а)здатний врятувати невинних людей від смертельної небезпеки і запобігти кінець світу на окремо взятій планеті. Місія стає доступна відразу ж після того, як командер Шепард стає Спектром.

Зміст Редагувати

  • В ігровий світ додана нова раса: батаріанци.
  • З'являється нова, доступна для дослідження, система Асгард в скупченні Виходу.
  • З'являється можливість збільшити свій ігровий рахунок розвитку персонажа на 50 очок.
  • Близько 90 хвилин геймплея.

Противники Редагувати

Органіки:

Синтетики:

ПоширенняРедагувати

Доповнення було анонсовано 6 лютого 2008. За кордоном версія для Xbox 360, що стоїть 400 ігрових очок, вийшла 10 березня, а безкоштовна версія для ПК 29 липня 2008. Російська версія доповнення, що включає в себе оновлення 1.01a, вийшла 30 грудня 2008.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі