FANDOM

Шаблон:Widgets

ME2
ME2 PRC CP 5

Набір "Повелитель"-DLC для гри Mass Effect 2. Доповнення вийшло 15 червня 2010 за ціною 560 MS \ BioWare Points. До видання для PlayStaion 3. Видання для PlayStaion 3 вийшло 18 січня 2011 в Північній Америці, 21 січня 2011 у Європі і 23 червня 2011 у Японії це доповнення входило за замовчуванням.

ОписРедагувати

В ході розслідування причин мовчання дослідної бази "Цербера" Шепард виявляє, що вона захоплена гетами. Єдиний що вижив-керівник досліджень Арчер-описує ситуацію: експеримент по злиттю розуму добровольця з віртуальним інтелектом привів до створення небезпечного гібрида- ВІ "Повелитель". Оскаженілий ВІ вже атакував три бази "Цербера", взявши під контроль всю техніку і випустивши на свободу орди гетів. Якщо капітан не зможе проникнути у фортецю ВІ і вимкнути його, цей спраглий крові розум передасть себе з планети і обрушить свій гнів на інші системи.

КонтентРедагувати

Отримання місії Редагувати

Капітану Шепард приходить на термінал повідомлення. У ньому його просять розібратися в ситуації з мовчанням кількох баз.

Mail
Відправник: Привид
Тема: "Володар"

Шепард!

Одне наше відділення без будь-яких попереджень перестало виходити на зв'язок. У проекті "Володар" задіяні досить небезпечні технології, і я хочу щоб ви з цим розібралися. Перед відділенням поставлена ​​досить делікатна задача, тому я не можу довірити цьому каналу всі деталі операції. Ви знайдете відділення на планеті Дайте системи Тифона, яка знаходиться в скупченні Фенікс ласка,
дотримуйтеся обережності.

Отримати місію можна в скупчення Фенікса, системаТифон, планетаДайте. Шукаємо як просту аномалію: запускаємо зонд, приземляємося.

ПроходженняРедагувати

Привид повідомляє, що один з осередків організації Цербера раптово перестала виходити на зв'язок. Крім назви проекту "Повелитель", Шепард повідомляють місцезнаходження бази: Скупчення Фенікса, система Тифон, планета Дайте. Переліт займає як мінімум 300 одиниць палива, так що запасайтеся до початку місії. Протягом місії нам будуть потрапляти камери стеження, уражені вірусом ВІ, про який нам розповість єдиний вижив в ході експерименту професор Арчер. Вчений просить відключити зв'язок із зовнішнім світом, знищивши загрозу проникнення BІ в зовнішні системи за межі планети. По прибуттю до системи управління тарілкою нас чекає перша серйозна битва з міні-босом. В цілому проти команди Шепарда виступлять 11 гетів у складі ракетників, солдат і одного Прайма.
Файл:Virus LOKI.jpg
Арчер по радіо інструктує як знищити тарілку: розблокуйте конденсатор, натиснувши на кнопку і стріляйте в конденсатор. По поверненню на станцію поговоріть з Арчером. Ви дізнаєтеся, що BІ-це його брат Девід. Арчер відправляє Шепарда наводити порядки на трьох базах, порядок виконання завдань значення не імеет.Прі посадці в Hammerhead можливий баг, якщо у вас не встановлено відповідне доповнення- не буде активною посадка в літаючий танк.Путешествіе по просторах планети Дайте супроводжуються додатковим завданням від Цербера -необхідно знайти і зібрати шість частин даних про дослідження. Дані підбираються правою кнопкою мишки.

Станція "Вулкан"Редагувати

Дістатися до станції необхідно на нашому літаючому танку. Використовуйте вентилятори як додаткову підйомну силу. У тунелі між відкритими просторами в лівому рукаві печери можна знайти ресурси. Для подолання потоку лави використовуйте острівці. Пройшовши далі ми опиняємося між двома потоками лави, між якими стоїть гора-встрибуйте на неї використовуйте маленькі уступи. На плато ви знайдете 800 одиниць іридію, які часто пропускаються. Навпаки плато за допомогою вентилятора підніміться на гору, там ще ресурси.

Після висадки на станцію вам належить відстрілювати пачки гетів, які на вищому рівні складності становлять значну загрозу. Використовуйте вибухають контейнери, поряд з якими, по випадковості, завжди стоять противники. У самому фіналі вас чекає смішна сценка з роботом Локі, в якій можна заробити кілька очок відступника.

Станція "Прометей"Редагувати

Станція є потерпілий крах корабель гетів зі смертельною зброєю на борту, здатний рознести на атоми наш M-44 "Молот" з одного пострілу. Для відключення генераторів під'їжджайте до генератора, і, коли гармата зафіксує мета (відмічено червоним контуром), швидко відлітайте з цього місця. Вибух знищує щит, після чого кожен з чотирьох генераторів, а потім і сама гармата, залишаються без захисту. Не забудьте взяти 1200 платини. Ласкаво просимо на корабель гетів. Проходячи по порожніх коридорах корабля нас не зустріне жоден супротивник-насолоджуйтеся мертвою тишею, готуйтеся до бурі і слухайте записи дослідників. Управління кораблем знаходиться на віддаленому острівці в останній кімнаті, щоб дістатися до нього, наведіть платформи. Після розкодування терміналу всі гети на кораблі активізуються. Повертайтеся старою дорогою, знищуючи синтетиків.

Станція "Атлас"Редагувати

Саме на станції "Атлас" розташований наш головний ворог- бунтар ВІ. В одній з кімнат потрібно буде викликати ліфт на 7 рівень. У кімнаті з'являться термінали, які опускають або піднімають ліфт на +/-N етажей.Существует безліч комбінацій доставки ліфта на 7 пов., Одна з яких: консоль ліфта 2 рази, комп'ютер 1 один раз, консоль ліфта 1 раз.Разделавшісь з гетами з ліфта, і прибувши на нижній рівень, Шепард незабаром, потрапляє у віртуальний світ ВІ.

ФіналРедагувати

Знищіть невеликий куля, щоб відключити захист. Після того, як захист відключиться, палите з усіх стволів в центральний кулю. Якщо придивитися, то можна побачити, що всередині перебуває людина. Цьому кулі треба знести всю броню, після чого він розвалиться і ми побачимо Девіда, а незабаром і його брата-Арчера. Поговоривши з Арчером і вислухавши його виправдання у вас з'явиться вибір: залишити Девіда Арчеру або взяти Девіда з собою і відвезти його в академію Гриссома.

НаслідкиРедагувати

Якщо Шепард пощадить Девіда і відвезе його в академію Гриссома, то він зустрінеться з нами в ході порятунку дітей з академії, атакованої ворогами. Дізнавшись Шепарда, Девід відкриє двері служби безпеки, де зберігаються поліпшення і трохи кредитів(якщо Ви не проходили дане доповнення або не відправили Девіда в навчальний заклад, двері Ви ніяк не відкриєте).

Вороги в місіїРедагувати

Персонажі DLCРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Місія нагадує побічна завдання на станції "Джараххе", де штучний інтелект теж поводився дивно і нацьковував роботів на людей.
  • Якщо Легіон в команді, то Арчер вставить кілька коментарів.
  • Коли Шепард супроводжує Арчера вперше, він може запитати про ситуацію і почути відповідь "man's reach exceeding his graps" - ця фраза належить англійському поетові Роберт Браунінг.

Шаблон:Нав-DLC ME2 

Випадкова вікі