FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
ME3
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про літальному бойовому транспорті.
• Для перегляду статті про снайперської гвинтівки, перейдіть на M-92 «Богомол».
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect, перейдіть на Броня "Богомол".

А-61 "Богомол" (англ. A-61 Mantis Gunship)-двомісний бойової літаючий апарат. Часто використовується найманцями і ВКС. Його відрізняють широка функціональність і надійність.

Загальна інформаціяРедагувати

Файл:2uqhlao.png
"Богомол"-робоча конячка наемнических угруповань. Зазвичай використовується для підтримки з повітря, але модульна конструкція дозволяє пристосувати А-61 до ролі атмосферного винищувача, висотного бомбардувальника, або космоплана, що може вести бій на орбіті. СС-двигуном він не оснащений, але ядро ​​нульового елемента в конструкції передбачено.

Виготовлення "Богомолов" почалося в 2170. З тих пір стоїть на озброєнні багатьох армій і великих банд в якості машини важкої підтримки. Офіційне іменування "Богомол" зазвичай у промові замінюють словом "літун" (в оригіналі "Gunship", т. Е. Приблизно "корабель з гарматами").

ОзброєнняРедагувати

Комплект знарядь може бути різним, але стандартом вважається система з двох пускових ракетних установок і прискорювача маси М350.

УстаткуванняРедагувати

  • Потужний кінетичний щит
  • Система термальною маскування
  • Електронні засоби протидії виявленню

Поява в іграх серії Mass EffectРедагувати

Mass Effect 2Редагувати

Зустрічається в Mass Effect 2 в якості міні-боса.

  • При порятунок Архангела від найманців(завдання Досьє: Архангел)літуном "Синіх світил" управляє Тарак.
  • У завданні з вербування Самари Шепаду протистоїть літун "Затемнення". Пілот невідомий.
  • На посадочній площадці біля особняка Донована Хока Шепард і Касуми б'ються з самим Хоком, керуючим літуном.

У всіх трьох випадках літун необходмо знищити.

Крім того, згадується при скануванні планети під назвою Пацаєв.

Крім того, літун з'являється і в скриптових сценках. Зокрема, саме на ньому тікає від Заїда Відо Сантьяго.

Mass Effect 3Редагувати

Як ігровий противник не зустрічається, з'являючись тільки в Відеовставка (наприклад, в місії Пролог: Земля) У бою на Тесса Кай Льон використовує "Богомол" як засіб підтримки, який прикриває вбивцю, що б'ється з Шепардом і сліпить останнього потужним прожектором. Отримавши потрібні йому дані, Ленг наказує пілоту "Богомола" знищити опори храму, обрушуючи його на Шепарда і його команду. На цьому ж "літунів" вбивця залишає Тесса.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі