Фэндом

Mass Effect Wiki

2175 Ея

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME2.png

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Розетта / Альфа Дракона
Перша планета

Опис Редагувати

Ця далека планета, ім'я якої було дано на честь вченої азарі, перебувала в списку заборонених мас-реле, які ведуть в недосліджені райони космосу. Нечисленні, отримані з автономного зонда, дані стосуються двох планет, що обертаються навколо білого карлика. Ваше власне сканування дало більш цікаві результати. Планета розташована в життєвій зоні зорі. На ній є океани з рідкої води і розріджена азотно-киснева атмосфера, придатна для вуглецевого життя. Можливо, це досі не досліджена планета-сад.

У Mass Effect 2 тут проходить місія на лояльність Джейкоба. Тут влаштувалася група людей, які пережили крах корабля "Хьюго Гренсбек". Опинившись на планеті, колишній заступник, а нині капітан Рональд Тейлор змусив не офіцерський склад команди істи токсичну для органіків їжу, через що вони поступово втратили здатність до читання та мозкової діяльності і стали поклонятися Тейлору як божеству.

Пізніше, коли можна було послати сигнал про допомогу, Тейлор не скористався ним, упиваючись своєю владою. Але токсична їжа інакше вплинула на чоловічий склад екіпажу. Чоловіки відмовилися служити Тейлору і стали нападати на його табір. Рональд активував роботів Локі для захисту. Ця історія закінчується в 2185 році, коли Шепард і Джейкоб прибувають на Ею.

Запаси мінералівРедагувати

Результати сканування: Багаті
Ресурси Планет.png
2000
6000
13000
8000

Галерея Редагувати

Випадкова вікі