FANDOM

ME2
ME3
Мені не потрібна удача — у мене є патрони!

Ґрюнт (англ. Grunt) — генетично вирощений «ідеальний» кроґан. Його біологічний вік близько 20 років. Всі вторинні і третинні системи життєзабезпечення та органи у нього розвинені повністю. Його єдине правило - хто сильніший, той і правий. Грюнт - берсерк кроганів, якщо він не б'ється, то його кров починає вирувати і волати до сутички.

Mass Effect 2 Редагувати

Вождь Окір довго ставив досліди, щоб створити ідеального крогана. Через його експерименти виходили сотні "слабких" кроганів, що мають недоліки, яких використовували найманці в якості живих мішеней, також безліч подібних кроганів було продано колекціонерам. Вождь Окір, гинучи, залишає Шепард(у) інкубатор з Грюнтом - вінцем його творіння, ідеальним кроганом. Рішення про відкриття капсули з непередбачуваним кроганом залишається за капітаном, якщо віддати Грюнта "Церберу", то в Mass Effect 3 на станції "Кронос" можна буде знайти його останки.

Незважаючи на те, що Грюнт не визнає авторитетів, Шепард стає силою, яку він
Grunt in his tank
поважає, особливо, якщо Шепард виступив(а) його кранти (напарником) в ході посвячення Грюнта на Тучанці. Після обряду посвячення Грюнт знаходить клан (клан Урднот, якщо точніше), вождя і сильних ворогів, щоб битися, а значить, і сенс буття. За характером він дуже далекий від Рекса (крогана з першого Mass Effect, якщо Рекс виживає на Вермайрі, то саме він стане вождем клану Грюнта). Якщо Рекс-повидавший багато за свої роки, навчений життям кроган і вождь свого народу, то Грюнт-молодий безумець, який не буде чекати наказу, щоб атакувати. І це його недолік-кидатися на ворогів назустріч смерті, хоча поранити його-це не таке просте завдання, адже у нього потужна броня і швидка регенерація.
Grunt Normandy

Грюнт, як і всі кроґани, ненавидить туріанців і саларіанців, що викликає природний конфлікт під час спільних дій з Ґаррусом і Мордіном.

В "Цербері" його по праву вважають ідеальним, хоча і психічно нестабільним бійцем. Бажана зброя: дробовики і штурмові гвинтівки. Як і будь який кроган, не гребує рукопашної.

На відміну від звичайного крогана, Грюнт не має розвиненого почуття честі, а жага крові і непередбачуваність роблять його важкокерованим солдатом, який в будь-який момент може не послухатися наказу. Сила - єдине, що поважає Грюнт. Боротьба з переважаючою силою є єдиною причиною, по якій Грюнт погодився допомогти Шепарду в боротьбі проти Колекціонерів. Поза битви Грюнт характеризується відмінним специфічним почуттям гумору і ентузіазмом. Супер-кроган стурбований особливістю свого походження, а також тим, що його досвід і майстерність закладені в його гени і голову під час перебування в інкубаторі Окіра, а не придбані на полі бою. Грюнт знаходить кумедним вбивати саларіанців і туріанців, ставлячи їх на перше місце своїх ворогів після Колекціонерів і Женців. Незважаючи на свою жорстоку і дику натуру, Грюнт поважає Шепард(а) як ватажка на полі бою, але не сприймає його як "капітана".

Місія на лояльність Редагувати

Після звільнення крогана з інкубатора, СУЗІ зауважує, що поведінка Грюнта стає нераціональною, а його гнів і лють - неконтрольованими. Поговоривши з ним, Шепард з'ясовує, що Грюнт відчуває "поклик крові", спрагу битв і насильства, яку насилу стримує. Сузі пропонує відправиться на Тучанку - рідний світ кроганов, де у Вождя кроганов можна дізнатися, що відбувається з Грюнтом. Вождь (Рекс, якщо він вижив в першій частині Mass Effect) повідомляє, що жага битви крогана - це природний процес дорослішання, який повинен завершитися присвятою крогана та прийняттям його в клан. Разом з Шепардом, Грюнт повинен встати перед великим ворогом - молотниками, перемогти або померти.

Самогубна місія Редагувати

Під час битви на базі Колекціонерів, коли Привид пропонує зберегти базу від знищення, Грюнт заявляє: "Якщо ваш ворог дає зброю, слід нею скористатися". Пізніше він змінює свою думку, і якщо база збережена, критикує це рішення "слабака", мотивуючи це тим, що нерозумно віддавати таку силу комусь, хто знаходиться в тіні, як це робить Привид. Знищуючи базу Колекціонерів, Шепард почує схвалення Грюнта, а його відступництво від наказів Примари Грюнт вважає проявом сили капітана. Проводячи аналогію з женцем, Грюнт заявляє, що якщо Шепард буде знищувати найсильніших ворогів всесвіту, то він, Грюнт, стане його (її) останньою місією.

Використовуване зброюРедагувати

Талант і вмінняРедагувати

ME2 Battlemaster

Mass Effect 3Редагувати

Дивись також: Аттичний траверс: Рахні

Grunt is krogaaan

Якщо Ґрюнт вижив в Mass Effect 2, то він зустрінеться Шепард(ом) під час спільної місії з загоном «Аралах». Тепер він є не тільки повноправним членом клану Урднот, але й командиром даного елітного підрозділу.

  • В разі якщо Шепард вирішує пожертвувати Королевою рахні, «Аралах» без особливих втрат відступає до човника. В цьому випадку Ґрюнт виживає не залежно від рівня лояльності в Mass Effect 2.
  • Якщо ж Шепард вирішує врятувати Королеву рахні, невдоволений Ґрюнт все ж наказує «Аралаху» прикривати її втечу. Кроґани героїчно гинуть, рятуючи майбутнє своїх давніх ворогів. Сам Ґрюнт веде команду Шепрд(а) до виходу, але зіткнувшись з ворогом, вирішує вступити в безнадійний бій з цілим загоном спустошувачів, щоб виграти час для втечі свої друзів. Якщо в Mass Effect 2 Ґрюнт був цілком лояльним, перед самим відльотом човника з печери накульгуючи з'являється з ног до голови вкритий кров'ю "пробірочний кроґан"; в іншому випадку цей бой стає для Ґрюнта останнім.

Якщо Ґрюнт не вижив під час самогубною місії, або ви його інкубатор не відкрили, загоном "Арал" буде командувати Урднот Даг, але він не виживе після зіткнення з Рахні.

Використовуване зброюРедагувати

Талант і вмінняРедагувати

Mass Effect 3: ЦитадельРедагувати

В DLC: Цитадель Грюнт здорово похуліганив: вибив вікно госпіталю і вистрибнув у нього, разом з друзями заліз на пам'ятник кроганів у Президії, підпалив і викрав машину СБЦ. Коли на місце злочину прийшов(ла) Шепард, офіцер СБЦ відпустив крогана в обмін на вибачення і обіцянку, що він більше не буде так робити. На влаштованій Шепард(ом) вечірці Грюнт може затіяти п'яну бійку з Рексом, щоб з'ясувати, хто з них сильніший. Пізніше Грюнт стоїть на сторожі біля входу в квартиру, не пропускаючи докучливих фанатів, що стовпилися біля входу. Шепард(у) що підійшов(ла) він гордо заявляє, що повз нього ніхто не пройде. Грюнт може битися на арені "Армакс Арсенал", ліцензія на участь купується за бронзовий жетон.

Цікаві факти Редагувати

  • Ім'я Grunt отримано від слова grunt (англ. "Бурчати, хрюкати, бурчати"; сленгове значення "піхотинець" або просто "військовий", що і малося на увазі творцем персонажа) і правильно вимовляється як "Грант". На даний момент обидва варіанти імені для української мови вважаються правильними.
  • Гребінь Грюнта не монолітна, як у інших кроганів, а являє собою багато частин, що не зрослися. Це (укупі з його чистою бронею і гладкою шкірою) було зроблено, щоб передати його юний вік, так як у дітей (людських) черепа теж зростаються не відразу[1].
  • Очі Грюнта блакитні, що означає рецесивний ген у людей.
  • Грюнт невразливий до сонячної радіації на Хестромі, завдяки відсутності кінетичних щитів і модифікованій броні. Цікаво, що Грюнт має таку ж репліку як і інші персонажі "Я без щитів ...", що є помилкою озвучки.
  • Після проходження місії на лояльність, при повторному візиті на Тучанку Сузі повідомить, що після перемоги над молотники надійшло 4 запити на спаровування з Грюнтом ... і один-з Шепардом.
  • Грюнт не навчений граматиці. Повідомлення, яке він надсилає після місії з королевою Рахні (за умови, що вижив), містить безліч граматичних помилок.
  • У терміналі Тіньового Брокера згадується, що Грюнт цікавиться в екстранеті полководцями кроганів і людей, Окіром, Шепардом, вимерлими на той момент істотами Землі (динозаврами, акулами), а також книгами Ернеста Хемінгуея в аудіоформаті, крім "Прощавай, зброє!".
  • Якщо вечірка в квартирі Шепарда почнеться і продовжиться буйно, то Грюнта можна знайти в душовій, від нього можна почути кілька цікавих цитат.

ПриміткиРедагувати

  1. Assembling the Art Інтерв'ю з художниками BioWare

ГалереяРедагувати

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3