Фэндом

Mass Effect Wiki

Ґет-привид

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME.png
Гет-привид.png
Ґет-привид
ME-Enemy Container-H.pngME-Enemy Container-S.pngME-Enemy Container-S.pngME-Enemy Container-S.png
Тип Синтетик
Раса Ґети
Озброєння Лазерний випромінювач
Здоров'я Помірне
Щити Низькі
Складність Середня

Ґет-привид — спеціалізована платформа ґетів, що використовується для стелс атак, кібервійни та саботажу. Вони здатні сіяти хаос у лавах противника, зламуючи їх комп’ютери. Також ґети-привиди здатні вивести з ладу ворожі радари. Головна їхня атака – яскравий червоний промінь, що виходить з його "ока". Вони дуже рухомі, так як їхнє тіло складається з гладких, пружних матеріалів, схожих на органіку, що надають їм стрибучість. Також на кінцівках гетів-привидів наявні крючки, що дозволяють їм рухатись по стінам та стелі.

Тактика Редагувати

  • У ґетів-привидів слабкий показник здоров’я, проте їхня висока рухомість робить їх складною ціллю. Щоб знищити їх, використовуйте біотику. Як правило вони переміщуються між двома-трьома позиціями, тому застосуйте сингулярність на одного з гетів-привидів, щоб підняти його у повітря і знищити із вогнепальної зброї.

Місцезнаходження Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Після смерті, коли Сарен Артеріус воскресає, він найбільше схожий на ґета-привида: стрибає по стінах та стріляє лазером.
  • У Mass Effect 2 ґет-привид не зустрічається, проте у файлах гри можна знайти місце, де ґет-привид повинен з’явитись. Також у файлах гри є модель, що зустрічається у місії на лояльність Легіона і нагадує ґета-привида.

Випадкова вікі