FANDOM

ME
ME2
ME3

Чума́цький Шлях — власна назва галактики, у якій розташована наша Сонячна система. Також називають Молочний Шлях або просто Галактика з великої літери. Чумацький Шлях є спіральною галактикою типу SBbc за класифікацією Габбла, що разом із галактикою Андромеди, галактикою Трикутника та низкою інших галактик що утворюють місцеву галактичну групу. У свою чергу, місцева група входить до Надскупчення Діви. Також це місце для подій у всесвіті космоопери Mass Effect.

Карти Редагувати

Інші системи Редагувати

Системи, які входять в склад галактики Чумацький Шлях, але не відображені на галактичній мапі:

Властивості Редагувати

Якщо система має планету, для якої велика піввісь (а.о., або орбітальний радіус в ігрових термінах) і орбітальний період дані, гравітаційний параметр зірки (постійна тяжіння Ньютона, помножена на сонячну масу) може бути отриманий з третього закону Кеплера.

$ GM = \dfrac{4 \pi^2 a^3}{T^2} $

Mass Effect дає планетарний радіус орбіти, a, в значенні AU, і орбітальний період, T, в значенні земного року. З них ми можемо обчислити масу зірки:

$    M = \dfrac{4 \pi^2 a^3}{G T^2}     = \dfrac {1.9899 \times 10^{30} \cdot a^3}{T^2} \; \mbox{kg}     = \dfrac {a^3}{T^2} \; \mbox{Sol Masses}    $

(Згідно з Астрономія Сьогодня, 3-є видання, видання Prentice Hall Inc., 1998; .. с.с. 48-49)

Для отримання максимально можливої точності маси зірки, у обчисленнях потрібно використовувати максимально точні параметри планети системи (радіус орбіти і період).