FANDOM

ME
ME2
ME3
Туманність Змія
Туманність Змія
Системи 2
Мас-Реле 1

Локація: Чумацький Шлях / Туманність Змія

Туманність Змія - дуже щільні газово-пилові хмари з високою відбивною здатністю. Подібна загазованість більшою мірою є наслідком діяльності Цитаделі.

Запис у Кодексі Редагувати

Станція Цитадель: туманність Змія Редагувати

Туманність Змія МЕ1

Цитадель оточена туманністю синього кольору, що відбиває світло. Світло туманності є насправді світлом Цитаделі. Відбите розсіяне світло видно зі станції. Спочатку передбачалося, що туманність складається з мікроскопічних часток, що утворилися в процесі спорудження станції. Згідно широко поширеній думці, протеани використовували молекулярну нанотехнологію для виробництва неймовірно міцних матеріалів, з яких побудована Цитадель. Але на відміну від інших туманностей туманність Змія не розсіюється, що дозволяє зробити висновок про вона постійно поповнюється. Відповідно до думки, яка широко поширена у даний момент, зберігачі розщеплюють неперероблені відходи на атоми або молекули і викидають назовні. Щільний шар туманності ускладнює навігацію. За межами відносно чистого шару туманності, який оточує Цитадель, часто виникають електричні розряди. Вони не блокуються кінетичними бар'єрами, тому можуть завдати серйозної шкоди кораблям, корпус яких складається з металевих частин. Крім того, скупчення пилу здатні пробити кінетичні бар'єри невеликих кораблів. Якщо такий корабель рухається з великою швидкістю, то зіткнення справляє враження, порівнянний з ударом у піщаний пагорб. Наближатися до Цитаделі через відкритий космос не рекомендується; єдиним безпечним шляхом є переміщення через різні ретранслятори маси, розташовані на орбіті станції.

Туманність Змія