FANDOM

ME Основание Логотип.png

Донкі, також відомий як "Донк", сержант Альянсу Систем, призначений в 212-підрозділ, загін "Пси" на Іден Прайм. Безуспішно намагається завести роман з Ешлі Вільямс.

Mass Effect: Підстава Редагувати

За два дні до нападу гетів на Іден Прайм, Донкі і його товариші були у звільненні і розслаблялися в барі. Він намагається спокусити Ешлі, але інші члени загону насміхаються над його шансами і навіть жартують, що у нього з Пенні більше шансів.

Всі веселощі закінчилися коли в бар зайшов лейтенант. Донк підхопив увагу і вигукнув - "струнко". Офіцер почав пояснювати мету майбутнього завдання. Лейтенант повідомив, що вчені виявили щось маякоподібне і необхідно убезпечити місце розкопок. Сержантові Донку було наказано очолити загін, з чим він не погодився, сказавши, що Вільямс - номінальний лідер групи, але лейтенант не став слухати і сказав, щоб ішли готуватися до виконання завдання.

Загін "Пси", очолюваний сержантом Донкі, відправили в піший обхід місцевості від колонії до маяка, в той час як іншим загонам 212-го підрозділу був виданий транспорт. З цього приводу скаржився Бейтс, що на піший обхід піде цілий день, але "ти ж хотів на передову", - сказав Донкі. Сержант Донкі під час патрулювання сказав Ешлі, що вона повинна командувати на завданні, на що Вільямс відповіла, - "оскільки мій дідусь склав зброю на Шаньсі, лейтенант думає, що я можу зробити те ж саме". Донкі підтримав Ешлі, сказавши, що загін іншої думки про неї, і вона завжди їх виручає.

Прийшовши до точки зустрічі, вони не виявляють загін "Браво" і при цьому зауважують, що "Браво" не виходив на зв'язок із загонами "Могутній" і "Чарлі", які вже перебували на місці розкопок. Пізніше вони наткнулися на останки своїх побратимів із загону "Браво". Донк приймає рішення, що командувати загоном буде Ешлі, мотивуючи цей вибір тим, що їм потрібен справжній лідер, після чого вони висуваються до місця розкопок. Опинившись на місці, загін потрапляє під обстріл гетів. Розосередившись по позиціях, вони спробували відбити атаку гетів, але безуспішно, увесь загін був знищений крім Ешлі Вільямс і Бейтса, який втік з поля боя.

Персонажі коміксів Mass Effect

Випадкова вікі