FANDOM

ME3

Саманта Трейнор — секретар і аналітик по обробці даних на борту фрегата Альянсу "Нормандія SR-2" у Mass Effect 3, виконуючи в цілому ту ж роль, що і Келлі Чамберс в Mass Effect 2. Потенційний романтичний інтерес для Шепард-жінки.

Досьє Редагувати

Батьки жили в Лондоні, а потім виїхали в колонію, де народилася їхня дочка — Саманта. Має приємний лондонський акцент.

Хоч Саманта і народилася в одній з колоній систем Термінус, вчилася вона в Оксфорді. У її батьків не було грошей, щоб дати Саманті ту освіту, якої вона бажала, але Альянс, побачивши її оцінки, відразу запропонував їй навчання і стипендію. Після випуску вона відпрацювала скільки було потрібно по розподілу, а потім вирішила залишитися на службі. Їй подобалася праця в колективі науковців Альянсу. Втім, Саманта упевнена, що і до любові до битв вона коли-небудь доросте. Гостила у батьків на Горизонті під час нападу Колекціонерів. Окрім своїх обов'язків по обробці даних, повідомляє капітана про електронні листи і інші повідомлення.

Вперше Трейнор з'являється в каюті капітана, після зустрічі з Радою на Цитаделі. Вона просить вибачення, що перервала розмову капітана з Ліарою, після чого азарі вирушає. Саманта сильно нервує під час доповіді і Шепард має можливість заспокоїти її або попросити поводитися професійно. Вона проводить коротку екскурсію по реконструйованій Нормандії і повідомляє, що адмірал Хакет на лінії.

Після місії по порятунку туріанського прімарха на Менаї, Трейнор повідомляє капітана про проблеми на третій палубі. Вона намагається перезапустити системи, але щось їй заважає і до того ж СУЗІ відключилася.

Пізніше Саманта повідомить про те, що Гріссомськая академія подала сигнал лиха і, що один туріанський корабель повідомив про те, що прийняв заходи. Але Саманта визнала це підозріло, оскільки сигнал був схожий з тим же, який застосував "Цербер", щоб заманити Шепард на крейсер Колекціонерів. Шепард може привітати її і відправитися на цю місію.

Якщо Шепард налагоджував(а) з Самантою дружні взаємини, то після атаки "Цербера" на Цитадель вона пришле лист з пропозицією пограти з капітаном в шахи. Шепард може прийняти пропозицію у будь-який час до атаки на штаб "Цербера".

Також після атаки "Цербера" на Цитадель Трейнор повідомить, що деякі учені з "Цербера" знаходяться у бігах і капітан може спробувати завербувати їх для військових потреб.

Цікаві факти Редагувати

  • Саманта — єдиний персонаж у всесвіті Mass Effect, який є лесбіянкою.
  • Трейнор випробовує симпатію до СУЗІ, відзначаючи, що їй подобається її голос, навіть використовуючи його як приклад, відшиваючи чоловічого персонажа, якщо той починає до неї клеїтися. У DLC: Цитадель під час вечірки СУЗІ розпитує її про інтерес до її голосу, відзначаючи, що зафіксувала в Трейнор ознаки сексуального збудження.
  • Саманту Трейнор озвучила англійська актриса Алікс Вілтон Ріган, що раніше брала участь в інших проектах Bioware, озвучуючи пані Катрін, Мхаїрі, пані Тамру і інших персонажів у всесвіті Dragon Age.
  • Після місії Пріоритет: Раннох, якщо Шепард залицяється до Трейнор, то Трейнор скаже, що капітан може всіляко лестити їй, але вона все одно не «годуватиме рибок» в капітановій каюті. Це є своєрідним відсиланням до Келлі Чамберс в Mass Effect 2, яка годувала рибок в каюті Шепард(а). Причому, фраза з'явиться, навіть якщо Шепард — жінка і вже має відношення з Трейнор.
  • З Самантою можна зайнятися коханням двічі. Перший раз в душі, а другий перед прибуттям на Землю. Також, за наявності DLC: Цитадель з'являється додаткова можливість "провести з нею час" в джакузі, під час особистої зустрічі в квартирі. Після вечірки, якщо Шепард завела стосунки з Трейнор, вони пробуджуються в обнімку.
  • За наявності стосунків, перед останньою місією Трейнор зізнається, що мріє про будинок, двоє дітей і собаку — лабрадора. Потім додає "сподіваюся, ти не записуєш?" на що Шепард відповідає "Я запам'ятаю".
  • У DLC: Цитадель Трейнор грає в азарійський аналог людських шахів "Кепеш Якши" з азарі Полгарой Т'Суза. Полгара — відсилання до відомої угорської шахістки Сьюзен Полгар.
  • Регулярно приймає антигістамінні препарати, оскільки у неї трапляється алергія на вельми обширний список різних речовин. Також вимушена довічно приймати інгібітори протонної помпи із-за проблем з шлунковою секрецією.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі