FANDOM

ME3

Саманта Трейнор (англ. Samantha Traynor) — секретар і аналітик по обробці даних на борту фрегата Альянсу Систем «Нормандія SR-2» у Mass Effect 3, виконує в цілому ту ж роль, що і Келлі Чамберс в Mass Effect 2. Потенційний романтичний інтерес для Шепард-жінки.

Досьє Редагувати

Батьки жили в Лондоні, а потім виїхали в колонію, де народилася їхня дочка — Саманта. Має приємний лондонський акцент.

Хоч Саманта і народилася в одній з колоній систем Термінус, вчилася вона в Оксфорді. У її батьків не було грошей, щоб дати Саманті ту освіту, якої вона бажала, але Альянс, побачивши її оцінки, відразу запропонував їй навчання і стипендію. Після випуску вона відпрацювала скільки було потрібно по розподілу, а потім вирішила залишитися на службі. Їй подобалася праця в колективі науковців Альянсу. Втім, Саманта упевнена, що і до любові до битв вона коли-небудь доросте. Гостила у батьків на Горизонті під час нападу Збирачф. Окрім своїх обов'язків по обробці даних, повідомляє капітана про електронні листи і інші повідомлення.

Вперше Трейнор з'являється в каюті капітана, після зустрічі з Радою на Цитаделі. Вона просить вибачення, що перервала розмову капітана з Ліарою, після чого азарі вирушає. Саманта сильно нервує під час доповіді і Шепард має можливість заспокоїти її або попросити поводитися професійно. Вона проводить коротку екскурсію по реконструйованій Нормандії і повідомляє, що адмірал Гаккетт на лінії.

Після місії по порятунку туріанського прімарха на Менаї, Трейнор повідомляє капітана про проблеми на третій палубі. Вона намагається перезапустити системи, але щось їй заважає і до того ж СУЗІ відключилася.

Пізніше Саманта повідомить про сигнал лиха з Академії Джона Гріссома, і що один туріанський корабель повідомив про те, що прийняв заходи. Втім останнє, на думку Саманти, виглядає підозріло, оскільки сигнал був схожий з тим, який застосував «-05-0020Цербер», щоб заманити Шепард(а) на крейсер Збирачів. Шепард може привітати її кмітливість і відправитися на цю місію.

Якщо Шепард налагоджує з Самантою дружні взаємини, то після атаки «Цербера» на Цитадель вона пришле лист з пропозицією пограти з командором в шахи. Шепард може прийняти пропозицію у будь-який час до атаки на штаб «Цербера».

Також після атаки «Цербера» на Цитадель Трейнор повідомить, що деякі вчені з «Цербера» знаходяться в бігах, тож можна спробувати завербувати їх для військових потреб.

Цікаві факти Редагувати

  • Саманта — єдиний персонаж у всесвіті Mass Effect, який є лесбіянкою.
  • Трейнор випробовує симпатію до СУЗІ, відзначаючи, що їй дуже подобається її голос, навіть використовуючи його як приклад, відшиваючи чоловічого персонажа, якщо той починає до неї клеїтися. У DLC: Цитадель під час вечірки СУЗІ розпитує її про інтерес до її голосу, відзначаючи, що зафіксувала в Трейнор ознаки сексуального збудження.
  • Саманту Трейнор озвучила англійська актриса Алікс Вілтон Ріган, що раніше брала участь в інших проектах BioWare, озвучуючи пані Катрін, Мхаїрі, пані Тамру і інших персонажів у всесвіті Dragon Age.
  • Після місії Пріоритет: Раннох, якщо Шепард залицяється до Трейнор, то Трейнор скаже, що капітан може всіляко лестити їй, але вона все одно не «годуватиме рибок» в капітановій каюті. Це є своєрідним відсиланням до Келлі Чамберс в Mass Effect 2, яка годувала рибок в каюті Шепард(а). Причому, фраза з'явиться, навіть якщо Шепард — жінка і вже має відношення з Трейнор.
  • З Самантою можна зайнятися коханням двічі. Перший раз в душі, а другий перед прибуттям на Землю. Також, за наявності DLC: Цитадель з'являється додаткова можливість "провести з нею час" в джакузі, під час особистої зустрічі в квартирі. Після вечірки, якщо Шепард завела стосунки з Трейнор, вони пробуджуються в обнімку.
  • За наявності стосунків, перед останньою місією Трейнор зізнається, що мріє про будинок, двоє дітей і собаку — лабрадора. Потім додає "сподіваюся, ти не записуєш?" на що Шепард відповідає "Запам'ятовую".
  • У DLC: Цитадель Трейнор грає в азарійський аналог людських шахів "Кепеш Якши" з азарі Полгарой Т'Суза. Полгара — відсилання до відомої угорської шахістки Сьюзен Полгар.
  • Регулярно приймає антигістамінні препарати, оскільки у неї трапляється алергія на вельми обширний список різних речовин. Також вимушена довічно приймати інгібітори протонної помпи із-за проблем з шлунковою секрецією.

Галерея Редагувати