FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME

Капрал Річард Дженкінс-член рядового складу ККА "Нормандія" (SR-1)під командуванням капітанаАндерсона.

БіографіяРедагувати

Річард Дженкінс народився на околиці планетиІден Прайм. За його словами, життя в тихій і мирній колонії його не приваблювала, тому по досягненні призовного віку він вступив на службу в Альянс.

Капрал Дженкінс гарячий, нетерплячий і впевнений в собі, але не має достатнього бойового досвіду; за його власним визнанням, місій такого рівня, як на Іден Прайм, у нього ще не було. Однак Дженкінс амбітний, рішучий і готовий довести свою професійну придатність як солдата на полі бою. За словами доктора Чаквас, гарячність Дженкінса призводить до того, що їй доводиться постійно його "заштопивает" в корабельному лазареті.

Mass EffectРедагувати

У 2183, під час операції на Іден Прайм, наземний загін капітана Шепард(а), в який входили Кайден і Дженкінс, потрапив в засідку дронів-розвідників гетів. Дженкінс загинув, не встигнувши нічого зробити. Команда завжди пам'ятатиме його сміливість і самовідданість.

Талант і вмінняРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • В Mass Effect 3 Шепард буде згадувати про Дженкінс в шатлі по дорозі на місію по "вербуванні" Явіка.
  • Ім'я Дженкінса вигравірувано на меморіальній дошці "Нормандії" в Mass Effect 3.
  • Досить дивно, що прості дрони зуміли парою пострілів пробити шиті.
  • Доктор Карін Чаквас в Mass Effect 2 розповідає історію про те, як Дженкінс був відкинутий "біотичних ударом" Кайда. Чаквас хвилювалася, що Дженкінс зламав собі хребет, поки він не підстрибнув і не закричав: "Це було чудово!".
  • Прізвище "Дженкінс" і безглузда смерть може бути відсиланням долирою Дженкінсу.
Персонажі Mass Effect