FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME

Капрал Річард Дженкінс - член рядового складу ККА "Нормандія" (SR-1) під командуванням капітана Андерсона.

БіографіяРедагувати

Річард Дженкінс народився на околиці планети Іден Прайм. За його словами, життя в тихій і мирній колонії його не приваблювало (аде "навіть рай може набриднути"), тому по досягненні призовного віку він вступив на службу в Альянс.

Капрал Дженкінс гарячий, нетерплячий і впевнений в собі, але не має достатнього бойового досвіду; за його власним визнанням, місій такого рівня, як на Іден Прайм, у нього ще не було. Однак Дженкінс амбітний, рішучий і готовий довести свою професійну придатність на полі бою. За словами доктора Чаквас, гарячність Дженкінса призводить до того, що їй доводиться постійно його "штопати" в корабельному лазареті.

Річард заздрить вражаючим досягненням Шепард(а), а також захоплюється СПЕКТРами, хоча його уявлення про них, здається, спирається скоріш на створений мас медіа образ та чутках, а не на реальному досвіді. Особливо ж його вразив Найлус Крайк, який в минулому самотужки переміг цілий взвод.

Mass EffectРедагувати

Смерть Дженкінса

Вперше Дженкінса можна зустріти у 2183 на шляху до командного містка "Нормандії" під час проходу через мас-реле до Іден Прайм. З ним можна поговорити перед бесідою з Андерсоном та Найлусом: він саме стоїть поряд з доктором Чаквас і ледь не рветься в бій, так що можна йому порадити бути обережнішим.

Під час операції на Іден Прайм, наземний загін командора Шепард(а), в який входили Кайден і Дженкінс, потрапив в засідку дронів-розвідників ґетів. Дженкінс загинув майже одразу, не встигнувши нічого зробити. Команда завжди пам'ятатиме його сміливість і самовідданість.

Талант і вмінняРедагувати

Mass Effect 2 Редагувати

Два роки потому доктор Чаквас згадає про Дженкінса під час посиденьок з Шепард(ом) за пляшечкою бренді. Вона розповість, як одного разу капрала з силою відкинуло біотичним ударом Кайдена, так що Карін злякалася, чи не зламав він спину, але Річард лише підскочив з вигуком: «Це було неймовірно!».

Після цього доктор сумно зазначить, що саме такі люди солдати і є запорукою величі Альянсу, а ось «Церберу» не вистачає такого ентузіазму.

Mass Effect 3 Редагувати

В 2186 році на «Нормандії SR-2» було встановлено меморіальну стіну, і ім'я Дженкінса буде вкарбовано поміж інших загиблих членів екіпажу.

Також про Дженкінса, загиблого в своєму рідному світі, можуть згадати під час пошуків протеанського «артефакта» на Іден Прайм (DLC: З попелу).

Цікаві фактиРедагувати

  • Досить дивно, що прості дрони зуміли парою пострілів пробити шиті.
  • Якщо Дженкінсу обрати зброю, відмінну від штурмової гвинтівки (яка в нього за замовчуванням), в катсцені своєї загибелі він триматиме її під дивним кутом.
  • Дженкіни може носити будь-яку броню в грі, включаючи кроґанські, кваріанські та туріанські обладунки. Втім візуальних відмінностей вони не матимуть.
  • Джош Дін також озвучував Джона Вітсона в Mass Effect 2 і Підкаблучника Хоу в «Нефритовій імперії», ще одній грі BioWare.
  • В Extended Cut им'я Дженкінса може загадковим чином щезнути з меморіальної стіни.
  • Прізвище "Дженкінс" і безглузда смерть може бути відсиланням до лирою Дженкінсу. Про це ж свідчить і літера "L" в якості ініціалу другого імені на меморіальній дошці.
Персонажі Mass Effect