FANDOM

ME2.png
ME3.png
Ті, кого ви кличете женці принесуть вам спасіння через знищення

Провісник (англ. Harbinger) - Жнець, який знаходиться в міжгалактичному просторі разом з флотом Женців.

Mass Effect 2Редагувати

Під час подій Mass Effect 2 управляв Збирачами через Головного Збирача. Після знищення бази Збирачів, починає вести флот Женців у Галактику. Під час подій DLC: Прибуття Шепард має можливість поговорити з Провісником через голограму (за умови, що DLC: Прибуття проходиться після самогубної місії).

Mass Effect 3Редагувати

Під час подій Mass Effect 3 ми дізнаємося з кодексу, що Провісник є найдавнішим і величезним Женцем, по суті його можна вважати їх ватажком. Він згадується дуже часто, але особисто ми зустрічаємо його в самому кінці гри. Провісник буде знаходитися поряд з порталом і обстрілювати армію захисників Землі. Один з променів зачепить Шепард(а), так само Провісник може вбити однопартійців, якщо галактична готовність дуже мала. При наявності DLC: Extended Cut бій з Провісником буде розширено. Так як Шепард або знищує, або бере під свій контроль Цитадель, Провісник може загинути. Якщо вибрати синтез, то він зливається з органікою.

Mass Effect 3: ЛевіафанРедагувати

В DLC: Левіафан ми ми дізнаємося, що мільярди років тому існувала органічна раса "Левіафанів", яка керувала всіма нижчими і використовувала їх як інструменти (рабів), але одного разу вони створили ШІ, щоб захистити ці раси від їх же самих (мається на увазі від їх синтетичних творінь). Однак ШІ став розвиватися і глибше розуміти проблему синтетиків і органіків. У якийсь момент він знайшов відповідне рішення і зрадив своїх творців, вибравши їх як самий підходящий "стиглий плід" для першого Женця. Так з'явився "Провісник".

Цікаві фактиРедагувати

  • У Провісника тільки чотири основних щупальця (у інших Женців класу "Володар" - п'ять, а також є мітка на корпусі там, де у решти Женців п'яте щупальце. Так само тільки у нього є "очі" - подібності очей Левіафанів.
  • Хоча в кінці другої частини можна було помітити, що Женці скоріше схожі на Провісника, ніж на Володаря. У всіх були і очі, і 4-6 щупалець. З чим пов'язаний редизайн Женців - невідомо.
  • Модель Провісника з Mass Effect 2 згодом була замінена на трохи змінену модель звичайного Женця класу "Володар".
  • Спочатку передбачалося, що Провісник буде контролювати всіх Женців, а не Каталізатор.
  • В Mass Effect 2 Провісник під час польоту притискав щупальця до черева, а в Mass Effect 3 вони були в підвішеному стані.

ГалереяРедагувати

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3

Випадкова вікі