Fandom

Mass Effect Wiki

Нормандія SR-2

3822статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
ME2.png
ME3.png
ME3 PRC DARKHORSECOMIC.png
ME Осуждение Логотип.png
Нормандія SR-2
ME3 Normandy SR2.png
Назва Нормандія SR-2
З'являється Mass Effect 2
Mass Effect 3
Клас Фрегати
Раса Люди
Статус Фрегат-розвідник
Побудований 2183-85 року; база "Цербера"
Командир Шепард

Нормандія SR-2 (англ. Normandy SR-2) — фрегат, який з'являється в Mass Effect 2 і Mass Effect 3. "Нормандія SR-2" надається Шепард(у) і його/її команді організацією "Цербер", на чолі з Привидом (Illusive Man), для знищення Колекціонерів. Його конструкція аналогічна системам Альянсу SSV Нормандія SR-1, дизайн грунтується на оригінальних специфікаціях. За словами СУЗІ, корабель був побудований "на одній з віддалених планет в скупченні Вояджера". Фрегат відрізняється від оригіналу приблизно в два рази більшими розмірами, більшою пристосованістю для людей і, завдяки значним фінансовим вкладенням "Цербера", додатково оснащений. Корабель раніше не поступається "Нормандії SR-1" по стелс-характеристикам. На відміну від SR-1, SR-2 не може приземлятися на будь-якій планеті через більшої маси, і тому члени команди використовують човник або M-44 "Молот", щоб дістатися до поверхні планети. "Нормандія SR-2"-гордість людської раси і самий тактично сильний корабель галактики у своєму класі. Один на один нова "Нормандія" здатна впоратися з крейсером Колекціонерів, однак позмагатися зі Жнецьом, за розрахунками Сузі, вона, на жаль, не в силах (кінетичні щити Женця не зможе пробити навіть дредноут). Для своїх розмірів "Нормандія SR-2" є дуже маневреним фрегатом.

При перекладі Нормандії під прапор Альянсу після подій Mass Effect 2 була проведена модернізація корабля, в її рамках корабель перероблявся для служби в якості мобільного штабу адмірала Андерсона (що відбилося на плануванні другої палуби), проте через напад Женців на Землю в третій частині серії продовжив служити під командуванням Шепард(а) в першу чергу як інфільтраційний десантно-бойовий корабель.

Внутрішнє планування Редагувати

Палуба 1: Каюта капітана Редагувати

Капітанська каюта знаходиться на першій палубі корабля, повністю належить капітану. Будівельники "Нормандії" прозвали її "горищем", тому що каюта розташовується відразу під обшивкою і бронею корабля-на самому верхньому рівні. Каюта складається з трьох відділень: душова кабіна, місце для роботи, житлове приміщення.

Normandy-cabin-working-space.png
У відділенні для роботи на письмовому столі стоять особистий термінал (аналогічний за функціональністю особовому терміналу на другій палубі), термінал интеркома (активний в сюжетних ситуаціях Mass Effect 3), панель досягнень (активна тільки в Mass Effect 2). Якщо гравець імпортував персонажа з Mass Effect і гра закінчилася з успішною романтичної лінією, фотографія романтичного персонажа також з'являється на столі.
Normandy-cabin-living-room.png
У житловому приміщенні крім ліжка і різних меблів знаходиться шафа для броні, в якому можна поміняти тип, складові і зовнішній вигляд броні. На тумбочці біля ліжка стоїть звукова система з невеликим вибором треків. Також в кімнаті знаходяться вітрини для іграшкових моделей кораблів, великий настінний акваріум і полиця для клітини космічного хом'яка. Космічного хом'яка і рибок в акваріум можна купувати в різних магазинах. Рибок необхідно годувати після кожного вильоту, інакше вони загинуть, хом'як ж в годівлі не потребує. У Mass Effect 2 Келлі Чамберс запропонує годувати рибок, якщо Шепард (будь-якої статі) буде деякий час фліртувати з нею, а в Mass Effect 3 капітан може купити автоматичну годівницю. В Mass Effect 2 на вході в каюту знаходиться термінал для зв'язку з СУЗІ.

Сувеніри Редагувати

  • Мass Effect 2
    • Якщо ви побували на місці катастрофи першої "Нормандії" і знайшли старий шолом Шепард(а), то цей шолом згодом з'явиться на столику в каюті капітана.
    • Після завершення місії з пошуку протеанських руїн у місії Проект Фаервокер: Протеанська дільниця на столі в капітанській каюті з'явиться знайдений протеанский артефакт (металева сфера, схожа на одну із сфер, знайдених на Елетанії).
    • Під час проходження DLC: Лігво Тіньового Брокера можуть бути повернуті старі армійські жетони Шепард(а). Вони з'являться на тумбочці зліва від ліжка. Також ви отримаєте модель корабля Сірого Посередника, яка займе місце на столі поруч зі стендом, оскільки в самому стенді місця для неї не передбачено.
  • Mass Effect 3
    • У ході проходження DLC: Левіафан капітан може забрати з лабораторії доктора Брайсона голову хаска на підставці. Перебуваючи в каюті, голова оглядається, стежить за капітаном і його(її) хом'яком і нестямно репетує при взаємодії.
    • Після звільнення Омеги від "Цербера" Арія передасть Шепард(у) шахову дошку генерала Петровського, яку капітан помістить на стіл в глибині каюти.

Палуба 2: Бойовий інформаційний центр (БІЦ) Редагувати

830px-ME3 Normandy CIC.png
На другому рівні корабля знаходиться, насамперед, карта Галактики, доступна тільки капітану Шепард(у). Зліва від неї знаходиться особистий термінал Шепард(а), на якому можна переглянути інформацію про команду, прочитати вхідні та архівні повідомлення, а також подивитися тренувальні ролики "Цербера". Праворуч від карти працює Келлі Чамберс, особистий секретар Шепард(а) і можливий інтимний партнер (відносини з нею не впливають на можливість ведення основної романтичної лінії з будь-яким іншим персонажем).

Також, на цьому рівні, спереду карти, ближче до носа корабля, розташовуються основні системи управління кораблем, керуючий персонал і Джокер, основний пілот "Нормандії". Позаду карти, знаходяться: ліфт для переміщення між палубами, відсік сверхсветовой зв'язку для комунікації з командою або Привидом. Особливістю цієї кімнати служить те, що вона обладнана квантовомеханічним комунікатором, що забезпечує миттєвий зв'язок на міжгалактичних відстанях. Принцип роботи цієї системи полягає в тому, що в зчепленому стані були створені дві субатомні частинки. Одна з них знаходиться на Нормандії, а інша у адресата. Коли одна частинка переходить в якесь квантове положення, то інша перетворюється на протилежне, що дозволяє передавати двійкові дані. Плюсом такої системи служить її безперебійність-яке б вiдстань не роз'єднувало частинки, вони завжди будуть пов'язані між собою. До мінусів ж відноситься астрономічна вартість і неможливість передавати більше 1 біта інформації за один "такт" частинок. Зліва-кімната для арсеналу, де можна оглянути зброю і, при необхідності, змінити його для капітана і членів команди. У цій кімнаті знаходиться також і Джейкоб Тейлор. Праворуч від брифінг-кімнати-лабораторія "Нормандії", де можна модифікувати броню, зброя, корабель і вміння. У цій кімнаті знаходиться Мордін Солус.

У Mass Effect 3 БИЦ було змінено. Замість лабораторії та арсеналу тут розташовується командний центр з поліпшеною зв'язку КМК. Арсенал переміщений на п'яту палубу.

Палуба 3: Каюти екіпажу Редагувати

830px-ME3 Crew Deck.png
Вийшовши з ліфта на третій палубі, прямо можна побачити системи управління кораблем і, в самому кінці коридору, головну батарею, оснащену знаряддям "Танікс", вогнева міць якої здатна знищити крейсер колекціонерів з пари точних пострілів. Там знаходиться Гаррус Вакаріан. Не доходячи до кінця, можна знайти корабельного кока. Прямо за ліфтом розташована їдальня "Нормандії", де можна побачити обідає екіпаж. Трохи правіше від головного коридору знаходиться медичний відсік, де можна зустріти доктора Чаквас, на далекій стіні медостека є вхід в головне ядро ​​СУЗІ. Там оселиться Легіон. Лівіше від головного коридору знаходиться кабінет Міранди Лоусон. Праворуч від ліфта знаходяться: каюти екіпажу, жіночий туалет (якщо Шепард-чоловік, то Сузі скаже, що чоловічий туалет ліворуч, відповідно-для Шепарда-жінки навпаки) і правий оглядового місток. Зайшовши на місток, можна побачити великий ілюмінатор в космос. У цій кімнаті знаходиться Самара (або Морінт). Зліва від ліфта розташовані: чоловічий туалет, лівий оглядового місток і система життєзабезпечення. В останній перебуває Тейн Кріос. На лівому оглядовому містку можна знайти Касуми (з'являється в грі з установкою третього DLC).

Каюта екіпажу в комплектації Альянсу дозволяє розквартирувати одночасно 24 людини.

Палуба 4: Інженерний відсік Редагувати

Інженерна палуба
Вийшовши з ліфта на четвертій палубі "Нормандії", прямо перед собою можна побачити вікно, в яке видно вантажний трюм. Пройшовши направо, ми побачимо двері в кімнату, з якої можна потрапити до ядра "Нормандії", така ж двері є симетрично від ліфта зліва. У цій кімнаті знаходиться Талі'Зора вас Нормандія, а також два бортінженера. Якщо зайшовши в кімнату спуститися сходами вниз, то ми потрапимо в трюмовие приміщення "Нормандії", там можна побачити Джек. Якщо не заходити в двері по обидві сторони ліфта, а йти по коридорах до кінця, то праворуч ми потрапимо в правий вантажний трюм. Там можна знайти Заїда Массані, а так само маленьку міні-гру: в кінці кімнати встановлений прес для відходів, він може формувати кубики сміття, які потім можна викидати в космос. Зліва від ліфта знаходиться лівий вантажний трюм, в якому мешкає Грюнт. У Mass Effect 3 там де мешкала Джек можна зловити Космічного Хом'яка.

Палуба 5: Вантажний трюм і ангар Редагувати

830px-ME3 Shuttle Bay.png
Сама нижня палуба відведена під ангар. У Mass Effect 2 потрапити на палубу не можна. Гравець може потрапити туди тільки по сюжету — коли командор Шепард і команда відбивають атаку Ока, в ході нападу на базу Колекціонерів.

На цій палубі знаходяться різноманітні вантажі, човник "Кадьяк" і М-44 "Молот" (додається при установці доповнення "Повелитель полум'я"). Якщо хто-небудь з членів команди загине у фінальній місії, то труну з його тілом буде показаний в епілозі в ангарі.

У Mass Effect 3 п'ята палуба доступна для відвідування. Там стоять човники (замість одного UT-47 і наземного транспорту там тепер розташовані два UT-47A), розташований арсенал, канали зв'язку з постачальниками. На цій палубі трудиться пілот Стівен Кортез, як правило, працює з терміналом або чинячи Кадьяк. Тут же знаходиться Джеймс Вега, його спортивні снаряди і стіл для роботи зі зброєю.

Системи корабля Редагувати

Так як "Нормандія SR-2" будувалася під ті ж технічні вимоги, що і "Нормандія SR-1", то багато систем їй дісталися від попередника. Наприклад, система маскування, заснована на внутрішніх накопичувачах тепла (вни); нестандартне за розмірами ядро ​​"Тантал", яке дозволяє довго літати на сверхсветових швидкостях в порівнянні з аналогічними судами, а так само надає кораблю високе досветовой прискорення і надманевреність.

Протягом гри, ви можете досліджувати і встановити кілька поліпшень для Нормандії. Заміна зброї, броні і щитів на більш досконалі вплине на успіх останньої місії-з-за кожного поліпшення, яке не було встановлено, один з членів команди помре при підльоті до бази Колекціонерів.

Поліпшення ангара для зондів, паливних баків і сканера робить безпосередній, хоч і невеликий вплив на геймплей.

Перш, ніж встановлювати нові системи на Нормандію, завербують Мордіна солус.

ОзброєнняРедагувати

Дезінтегруючі торпеди "Дротик" Редагувати

830px-Vlcsnap-56185.png
"Дротик" — це експериментальні торпеди ближнього бою. На корпус корабля, як правило за допомогою болтів або магнітного кріплення, встановлюються блоки, що складаються з двох або більше торпедних апаратів.

Спочатку на Нормандії встановлені два торпедних апарати для запуску "дротиками", які знаходяться на стику між крилами і основним корпусом.

Торпеди запускаються, коли корабель летить по сходящейся траєкторії до мети, і вибухають з точно певної часової послідовністю, що дозволяє темної енергії, випромінюваної боєголовками при детонації, резонувати, тим самим збільшуючи просторово-часову деформацію і буквально дробити мета на шматки. Даний тип озброєння володіє досить потужною руйнує силою, щоб знищити велику судно колекціонерів з декількох залпів.

Гармата "Танікс"Редагувати

830px-Omega-4 Thanix Firing.jpg

"Танікс"— магнітно-гідродинамічна гармата туріанської розробки (вартість 15 000 платини). Це зменшена версія гармати Володаря, яку він використовував при нападі на Цитадель. В даному виді озброєння використовується електромагнітне поле для формування і розгону потоку розплавленого металу до релятивістських швидкостей, який, стикаючись з метою, завдає їй величезний шкоди. Залп з гармати виглядає як яскравий синій промінь, дуже схожий за формою на червоний шлейф від пострілів Володаря в битві за Цитадель. У бою, "Танікс" з декількох залпів здатний знищити крейсер Колекціонерів.

Дослідження знаряддя доступно після вербування Гарруса. На Нормандії встановлена ​​батарея з двох гармат "Танікс", яка висувається і засувається під днище корпусу корабля.

Якщо знаряддя "Танікс" будуть встановлені, то Нормандія успішно знищить крейсер Колекціонерів, який відправиться на її перехоплення, після проходження ретранслятора Омега-4. В іншому випадку, Нормандії доведеться атакувати ворожий корабель звичайним озброєнням з близької дистанції, внаслідок чого вона отримає пару влучень, після яких один з членів команди буде убитий.

Системи захистуРедагувати

Циклонічний бар'єр Нормандія оснащена стандартною системою захисних кінетичних бар'єрів, які створюють спеціальні поля маси, що зупиняють ворожі снаряди. Вони не ефективні проти зброї, вражаючу дію яких засновано на високій температурі або радіації, такого як лазери і випромінювачі частинок.

Корабель може оснащуватися що швидко циклонічних бар'єром (ЦБ, так само має назву багатоядерний щит "Циклон", вартість 15,000 паладію). Завдяки обертанню джерел полів маси, судно огортається швидко хитаються кінетичними бар'єрами, замість статичних, що забезпечує відображення енергії вибуху і самих ракет натомість поглинання. Намагатися прострелити такий бар'єр все одно, що намагатися потрапити в мішень, що знаходиться всередині обертового кулі. Якщо один з випромінювачів поля буде пошкоджений, то ЦБ перетворюється на звичайний кінетичний бар'єр. Така функція робить дану систему найбільш ефективною в умовах бою.

Щит "Циклон" може бути досліджений після вербування Талі. Особливо щити будуть корисні в останньої місії, коли Джокер поведе корабель через простір, повне уламків. Якщо ЦБ не будуть встановлені, то зіткнення з численними перешкодами призведе до перевантаження ядра двигуна і вибуху, в результаті якого загине один з членів команди.

Важка броняРедагувати

Нормандія покрита абляційних бронею, яка призначена для захисту від впливів енергетичної зброї, проти якого марні кінетичні бар'єри. При нагріванні броня "википає". Пропарений матеріал броні розсіює енергетичний промінь, роблячи його нешкідливим.

Збільшити живучість корабля може, створена азари, важка броня "Сіларіс", яка монтується на корпус Нормандії (її вартість 15000 паладію). Ця броня може протистояти величезному температурного впливу і високої кінетичної енергії, яку мають знаряддя зорельотів. У Сіларіса майже неперевершена міцність, тому що вона зроблена з вуглецевих нанотрубок, які отримані осадженням полікристалічних плівок алмазу з газової фази (або ХОП-Хімічне осадження парів). Даний процес проходить під впливом високого тиску, створюваного полями маси, в результаті чого виходять суперплотние шари, здатні витримати екстремальні температури. Цей процес так само компенсує крихкість алмазу.

Броня "Сіларіс" може бути досліджена після розмови з Джейкобом про поліпшення для Нормандії. Якщо броня не буде встановлена ​​в, то енергетичний промінь Ока проб'є корпус Нормандії, в результаті чого загине Джек.

Лазери системи ПОШУКРедагувати

Нормандія так само озброєна кількома протиракетними і протикорабельними лазерами оборонної системи "ПОШУК" (протикорабельні Оборонний Інтегрований Системний Комплекс).

Силові установки та їх живленняРедагувати

Антипротонні двигуни

Основними силовими установками Нормандії є чотири антипротонних двигуна, кожен з яких має по два сопла: один в бік корми, а інший в бік носа корабля. Антипротони вводяться в реакційну камеру, наповнену воднем. У результаті взаємодії відбувається анігіляція речовини і антиречовини, яка забезпечує неперевершену тягу. Температура вихлопу антипротонних двигунів вимірюється мільйонами градусів Цельсія; будь-яке судно, наступне за Нормандією SR-2, буде розплавлене, як віск від паяльної лампи.

Живлення ядра двигуна Нормандії і електричних систем здійснюється енергією атомного синтезу. Н (водневі) - паливні елементи забезпечують додаткове живлення в разі зупинки головного реактора.

Ядро "Тантал"Редагувати

665px-Normandy SR2 Engine Room.jpg
Невід'ємною частиною системи маскування Нормандії є нестандартне за розмірами ядро ​​"Тантал", яке генерує щільне поле маси, куди як би "падає" Нормандія. Це дозволяє кораблю рухатися без використання тепловипромінюючих маршових двигунів. Також ядро ​​генерує поле маси навколо корабля, що дозволяє летіти на надсвітовою швидкості. Конструкція силової установки заснована на конструкції ядра першої Нормандії, проте дещо відрізняється від неї, будучи розташована вертикально щодо корабля, а не горизонтально, і закрита сферичним кожухом.

Силові агрегати корабля дозволяють йому слідувати в надзвуковому режимі зі швидкістю приблизно 5500 C (близько 0,63 світлового року на годину).

Теплові системи Редагувати

Нормандія SR-2, як фрегат дуже рухливий і сучасний, вимагає системи охолодження вищого рівня - тому на ній встановлена ​​система крапельного охолодження. В якості холодоагенту на ній використовується рідкий літій, який розпилюється у вигляді мікрогранул перед носом корабля. На кораблі встановлено кілька баків, тому що для знаходження в стелс-службі потрібно серйозно знижувати зовнішню температуру. Однак баки не відрізняються особливою міцністю і часто ламаються, про що можна почути від Джокера в Mass Effect 2, коли він просить Сузі полагодити один з баків.

Екіпаж Редагувати

Mass Effect 2 Редагувати

Mass Effect 3 Редагувати

Базовий екіпаж корабля становить 38 штатних військовослужбовців Альянсу (не рахуючи капітана, десанту, офіцера медслужби і техніків-енергетиків). Робота йде, імовірно, в форматі добу - двоє.

ГалереяРедагувати

Див. такожРедагувати

Примітки Редагувати

  1. Тільки якщо вижила після викрадення Колекціонерами. Для того щоб повернути її на корабель, поговоріть з нею в Госпіталі наЦитаделі
  2. Тільки якщо вижив після самовбивчої місії
  3. Тільки якщо вижила після самовбивчої місії
  4. Можна запросити на борт якщо вижив(ла) після місії Пріоритет: Цитадель II
  5. Якщо була запрошена на Нормандію. Для цього поговоріть з нею на Цитаделі
  6. Якщо встановлено і пройдено DLC "З попелу"
  7. Тільки якщо версія гри з передзамовлення. Або якщо гра взломана.

Випадкова вікі