FANDOM

ME
ME2
ME2 PRC CP 12
ME Тот, кто лучше всех смеется Логотип
Нормандія SR-1
386
Назва Нормандія SR-1
Ігри Mass Effect
Mass Effect 2

Mass Effect: Той, хто краще за всіх сміється
Mass Effect: Paragon Lost (згадка)
Mass Effect: Спокута (згадка)
Mass Effect 3 (згадка)

Фігурує {{{Фігурує}}}
Клас Фрегати
Раса Люди
Туріанці
Статус Експериментальний фрегат - розвідник
Побудований 2183 року
Знищений 2183 рік; орбіта планети Алкера
Командир Девід Андерсон
Шепард

"Нормандія" SR-1 — експериментальний фрегат-розвідник, розроблений Альянсом Систем спільно з турианськими інженерами під спонсоруванням Ради Цитаделі. Є прототипом особливого класу кораблів "глибинний розвідник", призначених для прихованої розвідки в конфліктних регіонах. Має унікальну маскувальну систему, що робить фрегат непомітним для датчиків, завдяки експериментальній технології охолодження корпусу корабля.

"Нормандія" була закінчена у 2183 році, і її першим капітаном був Девід Андерсон, проте потім корабель був переданий під командування першого Спектра-людини - капітана Шепард(а). Пілотом Нормандії є Джефф "Джокер" Моро.

Огляд Редагувати

Система невидимості "Нормандії" є найцікавішою особливістю корабля. Ця система працює за принципом поглинання тепла і іонного випромінювання від двигунів корабля в тепло зберігачі на обшивці. Під час над світлового руху ця система не працює, так як випромінювання двигунів йдуть за межі вбирання пристроїв. Також, якщо хтось визирне в ілюмінатор, то зможе побачити "Нормандію", але більшість кораблів використовують локатори для виявлення інших кораблів. "Нормандія" може перейти на "тихий режим" руху на 2-3 години, перш ніж стелс-система переповниться і "скине" накопичене випромінювання, видаючи місцезнаходження корабля. Якщо ж відключити двигуни і просто дрейфувати, то система може протягнути кілька днів.

Ця система черпає енергію з іншого експериментального пристрою на кораблі - рухової системи "Тантал", яка за розміром перевершує будь-яку іншу, призначену для фрегатів, в два рази. Ця система не тільки робить корабель швидким і невидимим для радарів, але і дозволяє літати швидше швидкості світла набагато довше, перш ніж двигун потрібно перезаряджати.

На відміну від стандартних командних палуб Альянсу, де місток знаходиться в центрі для більш ефективного зв'язку між офіцерами старшого начальницького складу та їх підлеглими, місток "Нормандії" заснований на турианському дизайні і розміщений в задній частині палуби. Турианські командири воліють дивитися поверх своїх підлеглих, а не бути серед них. Інженери Альянсу хотіли перевірити успіх дизайну на людській командній структурі. Офіцери корабля використовують радіо,що вмонтовано в їх уніформу для зв'язку з операторами у передній частині корабля.

Хоча "Нормандія" не призначена для бойових ситуацій, про що свідчить реєстр корабля "SR-1" (англ. Stealth Reconnaissance - невидима розвідка), його мас-прискорювачі і відмінна маневреність порівнюють бойові якості цього фрегата з важкими крейсерами.

Mass Effect 2 Редагувати

У Mass Effect 2 "Нормандія" піддається атаці невідомого корабля, в результаті чого виявляється знищена, а її уламки падають на планету Алкера (система Амада, туманність Омега). На основі дизайну старої "Нормандії" була побудована "Нормандія" SR-2, яку Шепард отримує від організації "Цербер".

Палуби Редагувати

Корабель розділений на три палуби. Перехід з командної палуби в громадську здійснюється за допомогою двох сходових прольотів. Для просування на інженерну палубу необхідно скористатися вантажним ліфтом у суспільній палубі.

Командна палуба Редагувати

  • Шлюз
  • Місток
  • Зв'язкова рубка
  • Кабіна пілота
  • Навігаційний відсік

Громадська палуба Редагувати

  • Капітанська каюта
  • Анабіозні капсули
  • Лазарет
  • Їдальня
  • Лабораторія

Інженерна палуба Редагувати

  • Інженерний відсік
  • Збройова
  • Гараж
  • Склад

Екіпаж Редагувати

  • Фелава Роберт
  • Гренадо Каролін
  • Дрейвен Таліта
  • Лафлемм Орден
  • Танака Реймонд
  • Ваабері Аміна
  • Дрейвен Розамунд
  • Такс Карлтон
  • Греко Маркус
  • Чейз Едіссон
  • Лаві Олена М.
  • Дубенський Олексій
  • Пакті Абішек
  • Рахман Мандіра
  • Бакарі Джамін
  • Гладстойн Харві Дж.
  • Барретт Гармін
  • Хегулеско Моніка
  • Емелсон, Гектор
  • Кросбі Сілас

Бойовий десантний загін фрегата складають:

Цікаві факти Редагувати

  • Назву корабель, можливо, отримав на честь висадки союзників у Нормандії в 1944 році.
  • "Нормандія" SR-1 приписана до 63-ої розвідфлотилії, що знаходиться у складі П'ятого флоту.

ГалереяРедагувати