Фэндом

Mass Effect Wiki

Навички (Mass Effect Galaxy)

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Помилки статті.png
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
MEG.png

У Mass Effect: Galaxy Джейкоб Тейлор може використовувати і покращувати три типи навичок. Ці навички діляться на три категорії: біотичні, важка зброя та технічний. Кожен набір пропонує різні варіанти для вирішення бойових ситуаціях.

Використання і поліпшенняРедагувати

Колесо навичок.jpg

Джейкоб може використовувати свої вміння за допомогою "колеса умінь", розташованого з правого боку екрану. Для запуску обраного вміння потрібно: натиснути на кнопку з символом вміння, який хочете використовувати і навести на ворога. Після активації воно стає недоступним протягом деякого періоду часу, тож для повторного використання вміння потрібно зачекати його перезарядки. На "колесі умінь" розташовані іконки навичок в трьох різних кольорах. Залежно від статус вміння:

  • Синій: немає ворога в зоні досяжності та вміння не можуть бути використані.
  • Помаранчевий: противник знаходиться в межах досяжності та вміння можна використовувати.
  • Сірий: перезарядка вміння, також показується відлік часу до повторного використання цієї здатності.

В ході гри, Джейкоб отримає можливість поліпшення навичок після сюжетних місій. У цьому випадку з'явиться знак "+" в лівій стороні іконки вміння.

Біотичний навикРедагувати

СтазисРедагувати

MEG біотика.png

Біотична атака стазис, заморожує противника на місці. Вони не можуть рухатися або стріляти поки знаходяться під впливом цієї здатності. За той час, поки діє стазис, Джейкоб може продовжувати стрільбу по ворогу, вбиваючи їх без опору.

ПоліпшенняРедагувати

Стазис буде оновлено після місії на Бекке, час дії вміння буде збільшено.

Важка зброяРедагувати

Ракетна установкаРедагувати

MEG важка зброя.png

Ракетна установка дозволяє Джейкобу стріляти вибуховим снарядом. Снаряд вибухає при контакті з об'єктом або попаданні у ворога. На відміну від стрільби штурмової гвинтівки, яка використовує функцію авто-прицілювання, стрільба з ракетної установки, вимагає більшої точності. Важка зброя завдає шкоди в певному радіусі.

ПоліпшенняРедагувати

Ракетна установка буде оновлена ​​після місії на Тортузі, викликаючи ще більші пошкодження від вибуху.

Технічний навикРедагувати

Перевантаження щитівРедагувати

MEG технічні атаки.png

Навичка перевантажує щити ворогів, роблячи їх вразливими. Перевантаження використовується, щоб зняти щити.

ПоліпшенняРедагувати

Перевантаження щитів буде оновлено ​​після місії на орбітальної станції Ан'Кедар, викликаючи велику перевантаження щитів.

Випадкова вікі