FANDOM

ME

Адмірал Кахоку дає Шепард(у) координати науково-дослідного центру угруповання"Цербер". Ви повинні досліджувати планету бинт щоб з'ясувати, які експерименти проводить "Цербер".

ПридбанняРедагувати

Після завершення завдання НЕС: Зниклі космопіхи. Наступного разу, коли ви скористаєтеся картою галактики, ви отримаєте повідомлення від Кахоку. У нього є інформація про те, що засідка, в якій загинули піхотинці, була організована групою, відомої як "Цербер". Вам потрібно відправитися на планету Бінту, система Янцзи, Скупчення Вояджера для того, щоб з'ясувати все, про діяльність групи на планеті.

ПроходженняРедагувати

Три бази "Цербера" мають однакові побудови: стандартні підземні входи з двома оборонними вежами на вершині. Усередині ви знайдете війська "Цербера": снайперів, коммандос, биотиков і техніків-робітників навколо силових полів в центрі кімнати.

Ці силові поля вміщають усіх істот, над якими в даний час експериментує "Цербер": на одній базі знаходяться три робочих-Рахні, на другий - солдат-Рахні, на третьому - три повзуна Торіаніна. Хороший спосіб для вирішення проблеми (особливо на високих рівнях складності): накажіть вашим напарникам чекати в приймальні, зійдіть вниз і швидко пройдіть через двері, вимкніть силові поля в найближчій діагностичної станції, а потім поверніться назад. Випробовувані і персонал "Цербера" будуть нападати один на одного, що дасть вам менше супротивників або шанс розстріляти їх, поки вони в б'ються між собою. Однак цей метод дасть вам менше досвіду. Якщо хочете побільше досвіду, то, залишивши силове поле, знищіть війська "Цербера", а потім убийте істот (вони не такі вже складні).

Після того як очистіть площа, добре вивчіть кожну базу. Перша база матиме консоль в дальній частині комплексу. При доступі до консолі один з ваших напарників скаже, що "Цербер" має інші бази в галактиці.

Примітка: якщо ви активуєте консоль, перш ніж очистіть базу від супротивників, то місія не буде завершено процес, і вам доведеться її проходити заново. Тому спочатку знищіть ворогів, а потім використовуйте термінал.

Незалежно від порядку, в якому ви очистите бази, Кахоку буде розташований в кінцевому об'єкті. Він був схоплений і вбитий оперативниками "Цербера", незабаром після передачі деталей операції вам. Потрібно буде провести експертизу тіла адмірала, після чого почнеться завдання Траверс: Пси Аїда.

Завдання в Mass Effect 1