FANDOM

Шаблон:Widgets
ME

Кілька туріанскіх баз і колоній були знищені під час війни за об'єднання. Емблеми цих колоній загублені.

ОтриманняРедагувати

"Продовжуйте пошуки інших загублених емблем."

Завдання дається автоматично, як тільки буде знайдена перша емблема. Всього можна знайти 17 емблем, але для завдання потрібно тільки 13.

ІнформаціяРедагувати

У той час, коли саларіанци і азари створювали Рада, турианца виявилися втягнуті у виснажливу громадянську війну. Війна за об'єднання, як її пізніше назвали, почалася з розбіжностей між колоніями, найбільш віддаленими від Палава, рідної планети турианца.

Колонії управлялися місцевими вождями, багато з яких відокремилися від Ієрархії. Без стимулюючого впливу уряду в колоніях почали процвітати ізоляціонізм і ксенофобія. Колоністи стали наносити на одяг і обличчя спеціальні знаки, щоб відрізнятися від мешканців інших колоній. Регулярний характер придбали відкриті ворожі дії.

Коли розгорілася війна, Ієрархія зайняла жорстку позицію по відношенню до сторін конфлікту і відмовилася займати чиюсь - небудь сторону. Після декількох років боротьби залишилося не більше десяти утворень, і тоді Ієрархія нарешті втрутилася. До того моменту вожді вже не могли чинити опору. Їм довелося покласти край кровопролиттю і підтвердити свою вірність Ієрархії.

Незважаючи на те, що світ був відновлений, неприязні стосунки між колоністами зберігалися ще кілька десятків років. Більшість турианца раніше мають на обличчі відмітні знаки їхніх рідних колоній. Цікаво, що туріанское вираз "гололіций" означає когось таємничого або того, кому можна довіряти. Цим же словом називають політиків.

ЛокаціїРедагувати

Скупчення Система Планета Місце
Гамма Аїда Антей Требін приземлення
Гамма Аїда Дит Райша сканування
Туманність Кінська голова Відвага Завіна приземлення
Туманність Кінська голова Фортуна Амарант
Маганліс
приземлення
сканування
Коричневе Море Восток Нодакрус приземлення
Коричневе Море Каспій Антіда сканування
Межа Кеплера Ньютон Онтаріо приземлення
Ро Аргоса Гідра Канрум
Метгос
сканування
приземлення
Тау Артеміди Афіни Фарос сканування
Тета Стикса Ахерон Пояс астероїдів сканування
Туманність Армстронга Вамші Маджі
Преголя
приземлення
сканування
Ця Хокінга Століття Пресроп приземлення

Цікаві фактиРедагувати

  • Назви колоній турианца є пасхалка на завоювання держави або держави билися з Римською Імперією. Наприклад: Парфія (Парфянское царство), Готіс (Готи), Македні (Македонія).
Завдання в Mass Effect 1