FANDOM

ME2
ME3
ME Основание Логотип
Шаблон:Цитата Заголовна

Мордін солус(англ. Mordin Solus)-саларіанскій генетик, професор і колишній оперативник ГОР, де він грав роль розвідника і брав участь у модифікації генофага. У 2185 він був завербований капітаном Шепард(ом), щоб допомогти у виконанні небезпечної місії проти Колекціонерів. Характер Мордіна можна описати як консеквенталістіческій, він вірить, що мета виправдовує засоби, але, тим не менш, не любить забирати життя без видимої причини. У більшості випадків його дії підкоряються безликої логікою, він рідко прислухається до совісті, почуттям і емоціям. Незважаючи на зовнішню привітність і доброзичливий характер, Мордін несе на собі шрами, отримані під час його перебування в ГОР, і все ще намагається впоратися з наслідками минулого.

БіографіяРедагувати

Народжений в 2150 році, Мордін солус-генетик-експерт, доктор, вчений, колишній член Групи Спеціального Призначення (групи оперативного реагування), чиєю останньою місією перед відставкою було вивчення та модернізація генофага кроганов.

Спочатку команда Мордіна просто вивчала зростання населення, щоб дізнатися, чи був генофаг все ще ефективний, і розробляла можливі попереджувальні заходи на випадок, якщо крогани відновлять своє число. Завдання змінилися, коли команді стало відомо, що крогани навчилися долати генофаг. Єдиним виходом з ситуації, що склалася стало рішення про розробку та впровадження нового генофага, який, за твердженням Мордіна, буде обмежувати відтворення життєздатних кроганов, в іншому ж випадку, війна може закінчитися повним геноцидом цієї раси. Однак не все пішло за планом. Під час невдалої місії з розпилення модифікованого генофага в районі Тучанкі, Мордін отримав травму черепа і краниального роги. Незважаючи на всі труднощі, він із задоволенням згадує ті дні, коли він присвячував весь свій час досліджень і відкриттів з людьми, яких він поважав і якими захоплювався. Але місія завершилася, і члени команди пішли своїм шляхом. Сам Мордін, хоч і захищав свою позицію, як єдино вірну, поставив етичність проекту під питання і навіть звернувся до релігії, щоб знайти спокій. Різна, часом суперечлива, природа релігії привела Мордіна до кризи віри, залишивши його турботи та піклування невирішеними.

Mass Effect 2Редагувати

Після цього, Мордін присвятив себе будівництву клініки на Омезі, знаходячи лікування людей більш простим для себе заняттям. Він виявив, що як ніхто інший підходить для такого життя і, використавши старі зв'язки, отримав кілька роботів для захисту своєї клініки, хоча в більшості випадків він воліє розбиратися з проблемами сам, легко вбиваючи будь-якого Ворку або найманця "Синіх світил", який спробує залякати його. Його репутація стрімко поширювалася, і незабаром "Сині світила" зрозуміли, що краще з ним не зв'язуватися. Мордіна навіть вдалося домогтися поваги з боку Арії Т'Лоак... Пізніше, він повернувся на Тучанку, щоб переконатися в тому, що генофаг ефективний. Хоча за нього це міг зробити будь-який інший, Мордін відчував, що зобов'язаний побачити шкоду, яку він заподіяв, вважаючи боягузтвом просто піти. Вперше Шепард зустрів(а) цього балакучого саларіанца на Омезі, де той працював над створенням ліків від штучної чуми, що охопила станцію і охарактеризовану Мордіна як дітище Колекціонерів. Чума знищила більшу частину "Синіх світил", що стежили за порядком у районі, дозволивши Ворку, які й поширювали хворобу, підняти бунт.

Після того як Ворку деактивували систему контролю навколишнього середовища, Мордін дав Шепард(у) ліки від чуми і зброю, взяте ним у одного з найманців, як "знака доброї волі", попросивши його(її) заново включити системи контролю та знайти асистента Даніеля Абрамса, що відправився на територію Ворку на пошуки жертв чуми і не повернувся.

Опинившись на борту "Нормандії", Мордін взяв на себе управління технічними лабораторіями та проекти з поліпшення зброї і броні, а також розподілу ресурсів, зібраних під час місій. Він проводить більшість часу, вивчаючи біологію Колекціонерів, однак досить часто демонструє свій прекрасний, співучий голос.

При хороших відносинах з Шепард-жінкою в одній з розмов Мордін ні з того, ні з сього, може відшити командор Шепард, заявивши, що не цікавиться нею, як жінкою. При цьому відзначить, що до нього в цьому плані вже не раз зверталися і азарі, і туріанкі, і кроганші. Також, якщо Шепард почав(а) відносини з супутником-нелюдиною, Мордін може провести невелику лекцію на тему "секс з інопланетянами і його наслідки".

Місія на лояльністьРедагувати

Після деякого часу перебування на борту, Мордін дізнається, що його старий асистент, Мелоні, був захоплений на Тучанке, рідному світі кроганов. Переживаючи за безпеку товариша на випадок, якщо крогани дізнаються про те, що той допомагав модифікувати генофаг, Мордін прагне допомогти йому. Від командира розвідки клану Урднот він дізнається, що Мелон був схоплений кланом Вейрлок і міститься в госпіталі, перебудованому у фортецю. Б'ючись разом з Шепард(ом) в таборі Вейрлока, вони дізнаються, що клану потрібна робота Мелоні для створення ліків від генофага, щоб завоювати галактику, що спричинило за собою серію жорстоких експериментів над викраденими суб'єктами. Одним з таких суб'єктів, однак, була самка крогана, добровільно пройшла експерименти в надії вилікуватися від безпліддя. Її труп був виявлений в лабораторії і послужив похмурим нагадуванням про життях, зруйнованих проектом модифікації генофага. Після вбивства вождя Вейрлока, Мордін і Шепард знаходять Мелоні, живим і неушкодженим, від нього вони дізнаються, що він був там добровільно, і шукав ліки від генофага. Його мучила совість за те, що вони зробили, і після цього Мордін намагається вбити його. Шепард може перешкодити цьому (якщо захоче), і в підсумку гравцеві буде дана можливість зберегти дані, отримані Мелоні в ході експериментів, або ж знищити їх. Після виконання завдання можна буде запитати Мордіна про дані, на що він відповість, що вони далекі від досконалості.

Використовуване зброюРедагувати

Талант і вмінняРедагувати

200px

Mass Effect 3Редагувати

Хтось інший може помилитися
— Мордін солус

Якщо Мордін вижив під час самогубний місіїв Mass Effect 2, він з'явиться в Mass Effect 3. В іншому випадку його роль зіграє саларіанец Ласий Вікс. Брати його напарником в місіях можна в жодному разі.

Шепард і Мордін зустрічаються на дослідницькій базі ГОР на рідній планеті саларіанцев Сур'Кеш. Мордін намагався допомогти врятованим з Тучанкі кроганкам, які брали участь у проекті Мелоніа для лікування генофага. На жаль, його втручання виявилося запізнілим, врятувати вдалося тільки одну жінку. Мордін допомагає Шепард(у) звільнити її під час нападу "Цербера". Після порятунку Єви, Мордін разом з Рексом/Рівом також перебираються на "Нормандію SR-2".

Мордін вивчає Єву, щоб розробити ліки від генофага, яке вимагають крогани в обмін на допомогу турианца. Якщо в другій частині гри були збережені дослідження Мелоні, робота буде проходити набагато легше. Мордін здружиться з Євою, яка буде відзначати, що Мордін зовсім не схожий на інших саларіанцев і вже точно набагато краще кроганов-чоловіків. Рекс/Рів же буде ним незадоволений, адже для досліджень Мордіна знадобляться зразки тканини крогана. З Мордіна можна спілкуватися, але діалогів досить мало. Але він в обов'язковому порядку проінструктує Джокера, як поводитися з Сузі, щоб не переламати собі всі кістки.

Незважаючи на те, що Мордін хоче вилікувати генофаг, він досі вважає його корисним. І якби не Женці, він навряд чи б почав масове лікування генофага.

На Тучанке Мордін висаджується разом з командою Шепард(а), щоб розпорошити ліки від генофага над планетою. Подальша доля Мордіна буде залежати від дій капітана:

  • Якщо Шепард відмовиться саботувати вилікування генофага і розповість про пошкодженому обладнанні завіси, Мордін відправиться наверх вежі, щоб виключити несправності. Там він загине під час вибуху вежі, пожертвувавши собою на благо кроганов.
  • Якщо Шепард вирішить прийняти пропозицію далатресси, Мордін неслухняний саботажу. При досить високому навику переконання можна умовити його промовчати, в іншому випадку для саботажу Мордіна доведеться вбити.
  • Щоб зберегти Мордіна життя (він інсценує свою смерть, відправивши порожній ліфт на верх вежі перед її вибухом і просто піде, пообіцявши допомогти з будівництвом Горна), необхідно виконання всіх наступних умов:
  1. Урднот Рекс повинен загинути в Mass Effect 1;
  2. Дані Мелоні повинні бути не збережені (і тоді Єва гине);
  3. Досить очок Героя/Відступника;
  4. Шепард приймає пропозицію далатресси.
Тоді можна вмовити Мордіна не виліковує генофаг-в останньому діалозі з Мордіна вибираємо фрази "Розповісти про саботаж" або "Затримати його".

У разі смерті Мордіна його ім'я з'явиться на меморіальній дошці на житловому поверсі "Нормандії SR-2".

Цікаві факти Редагувати

  • В іграх Мордіна 35/36 років. Враховуючи коротке життя саларіанцев (40 років), він вже є старим, що доводить його зморшкувата шкіра на обличчі.
  • Мордін проявляє інтерес до творчості Гілберта і Саллівана і навіть співає «модифіковану» версію "Пісеньки Генерал-майора" про самого себе, як про «вченій саларіанце», почути яку можна в Mass Effect 2, можливо тому, що актор Майкл Бітті, який озвучив цього персонажа, в 1985 році брав участь у зйомках "The Pirates of Penzance".
  • Під час лагодження завіси він може сказати що:"Це початок для всіх нас", а може заспівати свою пісню.
  • Уже на ранньому етапі гри Мордін показує те, що у свій час він перебував під командуванням Кірраге (капітана Кірраге на той момент), який був балакучий і часто використовував вираз "Hold the line!". Якщо Мордін гине під час самогубний місії, як командувач другим загоном, його останні слова будуть: "Tell them ... I held the line ..."
  • Спочатку передбачалося, що Мордін повинен був мати погані відносини з Грюнтом, на зразок тих, що склалися між Мірандою і Джек, Талі і Легіоном.
  • Ще одна особливість, також не включена в гру, полягає в тому, що Мордін повинен був вміти користуватися биотическими здібностями і створювати поле, що володіє достатньою потужністю, для того щоб всі лояльні члени команди вижили у фінальній місії.
  • Мордін може вилікувати Джокера, але це призведе ... до відмови печінки.
  • Як і у всіх членів загону, у Мордіна є унікальні діалоги, які можна почути в певних локаціях, під час місій або призначень, або якщо певний компаньйон обраний в один загін разом з ним.
  • У Мордіна немає правого черепного роги. Він втратив його при виконанні впровадження генофага в середу кроганов.
  • У Сірого Посередника є файли про Мордіна солус, доступ до яких можна отримати на борту його корабля. Наприклад, про те, що солус неодноразово грав у театрі, зокрема, "Гамлета" і "Іоланта".
  • Після війни зі женці Мордін хотів відправиться на берег моря, відпочивати і збирати мушлі. Але після зауваження Шепард(а), що він довго не протримається, вирішить проводити досліди на мушлях. Також, якщо дати йому вилікувати генофаг, він буде шкодувати, що не поставить дослідів на мушлях.
  • В Mass Effect 2, в місії на лояльність, слід залишити записи Мелона. В іншому випадку Урднот Бакара не переживе операції по впровадженню протиотрути генофага.
  • Відома ще одна особливість вирізана з гри. Замість Мордіна можна було відправити Сузі в башту і тим самим врятувати Мордіна.
  • В DLC: Цитадель після "божевільної вечірки", на ранок можна виявити поруч з ліжком блок записи Мордіна. У блоці записані всі кращі історії, пісні та жарти Мордіна.
  • В DLC: Цитадель, у своїх записах Мордін розповідає, як одного разу, під час свого перебування на Омезі, до нього в клініку прибігла азарі, за якою гнався найманець-кроган. Мордін вступив у сутичку і переміг. За його словами, азарі була дуже вдячна. Історія завершується словами: "Порушив єдине правило Омеги ... у багатьох сенсах".
  • В DLC: Омега Аріа згадує про Мордіна.
  • Коли Шепард вперше зустрічає Мордіна в клініці на Омезі, він на знак доброї волі дає гравцеві M-6 Кат. Символічний той факт, що якщо гравець вирішить саботувати лікування генофага і вбити саларіанца, то Шепард застрелить його саме з M-6, незалежно від того, який пістолет був екіпірований до цього.
  • Якщо Мордін залишається в живих, то в кінцівці (з DLC: Extended Cut) можна буде побачити кадр з ним. Позаду нього стоять інкубатори з кроганов всередині.

ГалереяРедагувати

<!-Навігаційні шаблони->

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3
Персонажі коміксів Mass Effect

<!-Interwiki links->