Фэндом

Mass Effect Wiki

Матріарх Етіта

3802статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментар1 Поделиться
ME2.png
ME3.png
З поверненням. Чого бажаєте? Секс не пропоную, вже вибачте. Тільки що прибрались в барі.

Матриарх Етіта-бармен-азарі, яку Шепард зустрічає в барі "Вічність" на Ілліумі в Mass Effect 2. У неї більш вільні і ліберальні погляди на життя, ніж у інших матріархів.

Біографія Редагувати

Після загибелі батьків (крогана і азарі, які вбили один одного) Етіта вела досить вільне життя. У неї було багато партнерів різних рас, і вона є батьком чистокровної дочки, слід якої, втім, втратила. Вона вважає, що азарі повинні стати більш войовничими і активними, і вважає, що дів варто допомагати своєму суспільству, а не ставати танцівницями і найманка. Зрозумівши ж, що її доводи нецікаві азарі, Етіта покинула Тессію, щоб вести нетрадиційне для Матріарха життя на Ілліумі.

Mass Effect 2 Редагувати

В асортименті міцних напоїв у Етіти є якийсь "Таємничий напій", випивши який, Шепард бачить перед собою помолодшавшу Етіту з нафарбованими рожевою помадою губами. Швидше за все, напій знімає психологічний ефект "краси" азарі, через якого вони завжди виглядають привабливо для будь-якої раси. Тобто, випивши напій ми бачимо азарі такою, яка вона є, включаючи "малюнок-плями" від нечистокровності. Що туди намішав Ворка, залишається секретом-на те він і таємничий напій.

У відеоархівах Сірого Посередника, Шепард може побачити 3 записи за участю Матріарха Етіти:

  • На першому записі Етіта сидить за столом зі склянкою в руці напроти зображення молодої азарі. Якщо придивитися уважно, то можна розгледіти, що там зображена Ліара.
  • На другий ми бачимо як матріарх, силою біотичного удару запускає в політ Волуса.
  • На третьому записі ми бачимо, як Етіта буцає крогана.

Mass Effect 3 Редагувати

Постер2.png Цій статті / розділу не вистачає інформації з Mass Effect 3.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши статтю інформацією.

ME3 Логотип.png
Етіту можна зустріти на Цитаделі в кафе "Аполло", розташованому в Громаді Президіуму. По ходу розмови з'ясується, що вона є "батьком" Ліари. Після цього можна поговорити з Ліарою і переконати її поговорити зі своїм "батьком".

Якщо вчасно використовувати переривання діалогу, то в кінці вона скаже, що, можливо, ви гідні бути з Ліарою.

Також Матріарха Етіту згадують у розмові деякі азарі з побічних квестів. З цих розмов можна зробити висновок, що ставлення до ідей Етіти в суспільстві азарі істотно змінилося.

Цікаві факти Редагувати

  • Матріарху Етіті подарувала свій голос австралійська актриса Клаудія Блек (Claudia Black), яку ми пам'ятаємо за серіалами Farscape і Stargate SG-1.
  • Під час бесіди з Ліарою в Громаді Президіума Етіта скаже, що у неї є діти від ханарів.

Галерея Редагувати

Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3

Випадкова вікі