Фэндом

Mass Effect Wiki

Любов

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Шаблон:Widgets

ME.png
ME2.png
ME3.png

У всіх трьох частинах Mass Effect розробники дали можливість гравцю завести роман. Для цього потрібно часто розмовляти з об'єктом ваших зітхань, говорити компліменти, приймати його/її бік у суперечках, і так далі. Іноді ви можете прямо в процесі діалогу вибрати, буде у вас з цим персонажем роман чи ні.

150pxME2 Paramour.pngME3 Paramour.png

Можливі любовні інтересиРедагувати

Нижче ви можете побачити персонажів, з якими ви можете завести роман у серії Mass Effect.

Mass EffectРедагувати

Можливі романтичні інтереси для:

Шепард-жінки|Для обох статей|- Style="background-color: # 184573;" | Ешлі Вільямс| Кайден Аленко| Ліара Т'Соні|}

Mass Effect 2Редагувати

Можливі романтичні інтереси для:

Шепарда-чоловіки|- Style="background-color: # 1E293D;" |
Міранда Лоусон| Талі'Зора| Джек|- Style="background-color: # 14345e;" | Шепард-жінки|- Style="background-color: # 1E293D;" |
Джейкоб Тейлор| Гаррус Вакаріан| Тейн Криос|- Style="background-color: # 14345e;" | Для обох статей|- Style="background-color: # 1E293D;" |
Келлі Чамберс| Ліара Т'Соні| Морінт*
  • На відміну від Самари, з Морінт можливо завести роман. Після виконання "самогубний місії" можна підійти до неї і провести з нею ніч, після чого Шепард вмирає.

Mass Effect 3Редагувати

Можливі романтичні інтереси для:

Ешлі Вільямс

Талі'Зора (тільки при романі в ME2)|Стівен Кортез

Міранда Лоусон (тільки при романі в ME2)|Джек (тільки при романі в ME2)|- Style="background-color: # 14345e;" | Шепард-жінки|- Style="background-color: # 1E293D;" |
Гаррус Вакаріан (тільки при романі в ME2)|Саманта Трейнор

Для обох статей|- Style="background-color: # 1E293D;" |
Ліара Т'Соні| Кайден Аленко| Діана Аллерс|}

Спочатку можна фліртувати з усіма доступними вам персонажами, однак є так звана "точка Х", коли доведеться вибрати одного-єдиного партнера, тим самим припиняючи можливість роману з іншими персонажами. Це не відноситься до роману з Діаною Аллерс, оскільки повноцінним роман з нею не є і після нього можна завести ще один. Також, не можна завести новий роман з Талі і Гаррус-тільки продовжити розпочатий в Mass Effect 2. Буде можливість продовжити і інші романи: з Мірандою, Джек, тощо. У DLC: Цитадель Шепард-жінка може спокусити Вегу і навіть Явіка, але романом це вважатися не буде.

У Mass Effect 3 момент, коли треба зробити вибір, є у кожного персонажа:

  • Для Ешлі або Кайда-це розмова в кафе Президії.
  • Для Талі-розмова в каюті (якщо ви його пропустіть, роман присікається) або ж після місії "Пріоритет: Раннох".
  • Для Гарруса- побачення на Цитаделі.
  • Для Стівена-зустріч в клубі "Чистилище".
  • Для Міранди - розмова про дані Альянсу
  • Для Ліари-розмова на Цитаделі після "Месана: Сигнал лиха".
  • Для Саманти -"гра в шахи".
  • Для Джек-розмова на Цитаделі в клубі "Чистилище".

Останню можливість визначитися з романтичним інтересом ви отримуєте перед нападом на базу Примари. Але майте на увазі, що "відроджені" романи з Mass Effect 2 повинні бути завершені набагато раніше. У кращих традиціях Шепард(а), ми будемо спостерігати романтичну сцену з обраним партнером перед тим, як напасти на базу.

Перед останньою битвою за Землю ми також зможемо попрощатися з нашими коханими, навіть якщо вони будуть не поруч, як, наприклад, Джек.

====Ешлі Вільямс====----

Ви пам'ятаєте Ешлі? Врятована лицарем-Шепардом дама на Іден Прайм, вона все ще любить вірші Теннісона і небайдужа до Шепарду. Так що, якщо у вашого персонажа був роман з Ешлі в першій частині, озбройтесь томиком віршів і вперед- до відродження почуттів. Але навіть якщо в першій роману не було, він буде можливий у третій. Завоювати Ешлі просто. Вона досі любить Шепарда, хоча і ставиться до нього з підозрою через його зв'язки з "Цербером".

Що потрібно для того, щоб активувався роман з Ешлі?

  1. Провідати її в госпіталі після місії «Пріоритет: Палава».
  2. Не зайвим буде подарувати їй книгу Теннісона. Знайти її можна в магазині в Президії. Це підніме Ешлі настрій і ще більше розташує її до капітана.
  3. Після місії "Пріоритет: Сур'Кеш" не забути зустрітися c ній знову.
  4. Чи не вбивати Ешлі, коли вона буде захищати Удіне.
  5. Відправитися з нею на побачення до Президії.
Роман з Ешлі може завести персонаж тільки чоловічої статі.
====Діана Аллерс====----

Діана Аллерс-типовий удачливий репортер. Настирлива, впевнена в собі жінка, яка без проблем може роздути сенсацію буквально "з нічого". Завести з нею роман простіше нікуди.

Що для цього потрібно?

  1. Взяти її на борт.
  2. Провідати її в кімнаті в інженерному відсіку.
  3. Стримано і не вигнати з корабля.
  4. Давати їй інтерв'ю.
  5. Коли вона напроситься в каюту Шепард(а), запросити її, дати інтерв'ю і не забути безсоромно фліртувати. Це стане початком ваших відносин, якщо тільки Шепард не заявить, що хоче спілкуватися лише перед камерами.
Діана- романтичний інтерес для персонажів обох статей.

ДжекРедагувати

Джек змінилася. Ні, вона все також язвительна і гостра на язик, але тепер у неї з'явилася відповідальність за її учнів-биотиков, за яких вона порве кого завгодно. Джек буде рада бачити Шепарда, що не завадить їй врізати йому "по нахабній рудій морді". Якщо у вас був роман з цієї неврівноваженою дамою в другій частині гри, то шлях до її серця ще не втрачено.

Що потрібно зробити?

  1. Зустріти Джек на місії "Академія Гриссома: Евакуація".
  2. Чи не грубіянити їй, бути ввічливим.
  3. Після місії, в шатлі, натиснути кнопку зі значком Парагон, коли це буде можливо.
  4. Відправитися на Цитадель, коли Джек покличе.
  5. Знайти її в клубі "Чистилище", не грубіянити, сказати, що ви все ще її хочете.
  6. Переконавши Джек відновити відносини, ви втратите можливість обкрутити когось ще.
З Джек роман можливий лише для тих, у кого він був в Mass Effect 2.'Позначка: Відверта сцена з Джек можлива тільки в DLC "Цитадель".
====Джейкоб Тейлор====----

Якщо у вас був роман з Джейкобом у другій частині, то продовження романтичних відносин в третій частині немає, шукайте новий об'єкт зацікавленості. Джейкоб, бути може, і любить Шепард, от тільки це не завадило йому завести дитину з доктором Коул.

Роман неможливий.

====Кайден Аленко====----

Кайден може повернутися на борт "Нормандії", а також в ліжко Шепард. Власне, якщо у вас був роман з Кайденом в першій частині, то майор з першої ж зустрічі почне з'ясовувати стосунки, та й своїх почуттів до капітана приховувати не буде. Але навіть якщо у вас нічого не було з Кайденом в першій грі, ще не пізно це змінити.

Що потрібно для того, щоб активувався роман з Кайденом?

  1. Відвідати його в госпіталі після місії"Пріоритет: Палава".
  2. Не зайвим буде подарувати йому віскі ТМ-88 з магазину в лікарні. Це підніме Кайдену настрій.
  3. Після місії "Пріоритет: Сур'Кеш" не забути знову його відвідати.
  4. Чи не вбивати Кайда, коли він буде захищати Удіне.
  5. Піти на побачення з Кайденом в Президії. Відповісти на його "любовні пориви".
Роман з Кайденом може завести персонаж будь-якої статі.'Відносини з ним можливі навіть якщо ви не імпортували персонажа.

Ліара Т'СоніРедагувати

Ліара сильно змінилася. Якщо в першій частині ми бачили наївну дівчинку-археолога, то в третьому вона вже впевнена в собі торговка інформацією. Вона любить капітана, завжди любила, незалежно від того, відповідне почуття чи ні. Так що, навіть якщо у вас не було роману з Ліара в першій частині, ви можете його завести.

Що треба зробити?

  1. Розмовляти з Ліара після кожної пріоритетної місії.
  2. Поговорити з Ліара на Президії в кафе.
  3. Побалакати з нею про її проекті в каюті. Коли вона почне говорити про дружбу, відповісти, що хочете бути більше, ніж друзі.
  4. Після місії в монастирі Ардатов-Якши зустрітися з Ліара на Цитаделі. Вибрати варіант "більше, ніж друзі".

Позначка:

  • На початку гри персонажам, у яких був роман з Ліара, буде запропоновано відновити відносини. Але поки що це лише слова, які не прив'язують вас до синьошкірих красуні.*Ліара-романтичний інтерес для персонажів обох статей.*Роман з Ліара можливий, навіть якщо ви не імпортували персонажа з більш ранніх ігор
====Міранда Лоусон====----

Міранда ... ідеальна іграшка "Цербера", яку Шепард зламав. Міранда пішла з "Цербера", але не від капітана, якщо у вас були з нею стосунки в Mass Effect 2. Лоусон не входить в команду, але це не завадить відносинам з капітаном.

Як же відродити почуття?

  1. Поговорити з Мірандою в доках
  2. Поспілкуватися з нею через термінал Спектрів.
  3. Зустріньтеся з нею в її квартирі в Президії. Тут з'явиться можливість відродити роман і приємно провести час.
Позначка: розкажіть їй про Кай Олені, дайте доступ до даних Альянсу. Це допоможе вам врятувати її.
====Тейн Криос====----

Найзнаменитіший вбивця у всій галактиці, але аж ніяк не безсердечний. Зелений лицар із сумними очима. Вмираючий лицар ... Роман з Тейном неможливий. Він як і раніше любить Шепард, якщо у неї був з ним роман у другій частині, от тільки сили вже не ті, та й без медичного догляду більше не може.

Так що ... поцілунок і розмови-ось, що може запропонувати Сіхе бідолаха Тейн. Можна залишитися з ассасіном до його смерті, а потім переметнутися на кого-небудь більш живучого, тому як роман так і не активується. Однак подумайте, чи варто зраджувати почуття, адже Тейн дійсно любить.

====Гаррус Вакаріан====----

Бунтівний солдатів СБЦ, Архангел, туріанец, друг ... для деяких жіночих персонажів більше, ніж друг. Якщо у вас був роман в Mass Effect 2, ви можете продовжити "калібрування" турианца.

Що для цього потрібно?

  1. Після місії "Пріоритет: Палава" поговорити з Гаррус. Тут же можна відновити колишні стосунки або відмовитися від них. Але, навіть погодившись на продовження, Шепард зможе спокійно фліртувати з усім, що рухається і флірту.
  2. Поговорити з Гаррус після місії на Тучанке
  3. Відправитися на побачення з Гаррус на Цитаделі. Тут можна підтвердити намір зустрічатися, або ж відмовитися від відносин з Гаррус.
Позначка: якщо у вас немає відносин з Гаррус або Талі, то вони будуть разом.
====Талі'Зора вас Нормандія====----

Найзагадковіша дівчина у всій грі. Мила, добродушна, трохи наївна кваріанка, абсолютно не вміє пити, Талі може стати об'єктом обожнювання вашого Шепарда, якщо у них вже був роман в Mass Effect 2.

Повернути відносини досить просто:

  1. Після місії "Пріоритет: Дредноут Гетов", Талі повернеться в команду. Вона відразу ж запропонує відновити відносини.
  • Під час другорядних місій, але до місії "Пріоритет: Раннох", Талі надішле повідомлення з пропозицією зустрічі. Якщо ви пропустіть цей момент і не покличете її в каюту, роман з Талі буде неможливий.
  1. Поговоріть з Талі на Цитаделі до місії "Пріоритет: Раннох".
  2. Не дати їй померти на Раннохе.
  3. Після місії "Пріоритет: Раннох" поговорити з Талі в інженерному відсіку "Нормандії".
  4. Після місії "Пріоритет: Горизонт" поговорити з підхмеленої Талі на "Нормандії" в барі.Позначка: якщо у вас немає відносин з Гаррус або Талі, то вони будуть разом.

Келлі ЧамберсРедагувати

Келлі пішла з "Цербера", коли Шепард відправився на Землю. Тепер вона-їхній ворог. Так що, коли "Цербер" нападе на Цитадель, Келлі можуть убити. Цього можна уникнути, якщо попросити її змінити ім'я і зовнішність. Тоді ви знову побачитеся в доках і навіть зможете побути наодинці. Але повноцінного роману з Келлі немає. Але навіть ці "відносини" можливі лише при обліку роману в Mass Effect 2.

Саманта ТрейнорРедагувати

Заміна Келлі. Мила, але досить балакуча і настирлива дівчина-помічник. Чоловіки її не цікавлять, а от жінка-Шепард ...

Як завоювати серце Саманти?

  1. Болтать з нею між місіями. Їй завжди є що сказати, так що розмов буде предостатньо.
  2. Після місії "Пріоритет: Цитадель 2" Трейнор запропонує зіграти в шахи. Запросіть її в каюту. Коли вона відправиться в душ, до неї можна приєднатися.

Стівен КортезРедагувати

Лейтенант Кортез засмучений смертю свого чоловіка. Так-так, Стівен - романтичний інтерес для чоловічого персонажа.

Як завести з ним стосунки?

  1. Говорити з ним між місіями.
  2. Переконати відправитися на Цитадель.
  3. Зустрітися з ним в стикувальному відсіку "Нормандії".
  4. Зустрітися з ним у таборі для біженців (біля меморіальної стіни).
  5. Знайти його в клубі "Чистилище". Тут ви отримаєте можливість його спокусити.

Цікаві фактиРедагувати

  • Можна пограти в купідона, і допомогти завести романтичні відносини Джокеру і Сузі в Mass Effect 3.
  • Можна спостерігати романтичні стосунки Кена Доннеллі і Геббі Деніелс (інженери "Нормандії") в Mass Effect 3.
  • Якщо гравець не заведе роману ні з Талі, ні з Гаррус, то, врешті-решт, вони почнуть роман між собою.
  • У Mass Effect 3 буває баг, якщо ви продовжили роман з Талі і вона померла на Раннохе, то вона все одно прийде в каюту перед нападом на базу Цербера, наче й не померла.

Випадкова вікі