FANDOM

ME2
ME3
"Ім'я мені — Легіон, бо нас багато". Євангеліє від Марка 5:9
СУЗІ

Легіон — представник синтетичної раси ґетів. Він — єдиний з гетів, хто здатний думати самостійно, не перебуваючи при цьому у групі собі подібних. Це пояснюється тим, що в його платформу завантажено не сто (100) програм, як у звичайної платформи, а відразу тисяча сто вісімдесят три (1183) програми. Іноді здійснює вчинки, які не може пояснити логічно, що видно з розмови з Шепард(ом) про шматок броні з гравіюванням N7 на його платформі:

Шепард: "Чому ти не використовував будь-який інший шматок металу? Це ж моя броня."

Легіон: "Немає даних..."

Легіон — перший гет, який пішов на контакт з органіками мирним шляхом. До нього з органіками, переважно вороже, контактували гети-єретики. Він допомагав Шепард(у) у битві з Колекціонерами, вирушивши з капітаном через таємниче реле Омега-4 (Mass Effect 2). Легіон був єдиним з гетів, хто без вагань почав допомагати Шепард(у) битися з Женцями, а так само тим, хто зміг здійснити, здавалося б, неможливий мир між гетами і кварианцями через самопожертвування (Mass Effect 3). Якщо запитати його, чому гети воювали з людьми (протягом першої та другої частини Mass Effect), то він відповість, що їх суспільство розкололося на дві частини — справжніх гетів, і єретиків. Єретики становили лише близько 5%. Вони пішли за Господарем, тому що Женці обіцяли їм спасіння, дарувавши єдину для всіх платформу (корпус\форму Женця). Решта ж гетів вважають, що це неправильно, тому що вони самі визначають своє майбутнє:

"Єретики стверджують, що один — менше двох. Ми: що два — менше трьох. І те, й інше вірно."

Від Легіону ми дізнаємося, що гети ніколи не хотіли війни з органіками, що Ранкова війна була спровокована творцями, і що вони пішли в ізоляцію для запобігання подальшої конфронтації з боку органіків.

Біографія Редагувати

Легіон — унікальна мобільна платформа гетів, створена для виконання дослідницьких завдань поза Вуалі Персея та взаємодії з органікою вербально. Для цієї мети на його платформу було встановлено 1183 програми, що майже в дванадцять разів більше, ніж кількість програм рядової платформи (близько сотні). Саме це дозволяє йому функціонувати незалежно від загальної мережі і розмовляти з органіками.

У зовнішності платформи Легіону внесені спеціальні поліпшення, які розвивають вихідні здібності гетів, а так само дозволяють йому виражати емоції при спілкуванні з органіками, при тому досить успішно. Пластини на голові не несуть бойової користі, а служать в якості брів. Він використовує їх для тієї ж мети, що і люди — висловлювати свої почуття та емоції. Наприклад, піднімає брови", щоб показати здивування, зацікавленість і складає на лобі, щоб показати зосередження. Так само платформа має аналог "очей", які змінюють свій колір з тією ж метою — показати гнів, зацікавленість або спокій у спілкуванні з органіками.

Легіон був створений і спрямований по сліду Капітана Шепард(а), який(яка) зумів(ла) знищити "Стару Машину" (або "Назара"), у іншій галактиці відомий як Володар. Досліджуючи планети, на яких побував(ла) Шепард — Іден Прайм, Терум, Ферос, Новерію, Вермайр, Ілос і масу невідмічених світів, в кінці кінців він знаходить місце катастрофи "Нормандії" на планеті Алкера, і бере частину броні N7 Шепард(а) і додає її в свою платформу, щоб відремонтувати пошкодження, отримані на Іден Прайм від солдатів Альянсу. Якщо запитати, чому для ремонту була використана саме броня Шепард(а), Легіон стане ухилятися від відповіді, спочатку заявивши, що "дірка", а потім, не знайшовши способу описати логіку своїх дій, відповідає: "немає даних".

Але якщо натиснути на гета, він зізнається, що це був результат нелогічної дії, яка йде врозріз із загальним уявленням про гетів, слідуючи якому всі їхні дії відбуваються як результат точного розрахунку, незалежно від емоцій.

Mass Effect 2 Редагувати

Випадкова вікі