Фэндом

Mass Effect Wiki

Крокуючий танк ґетів

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME.png
164.png
Крокуючий танк ґетів
ME-Enemy Container-H.pngME-Enemy Container-S.pngME-Enemy Container-S.pngME-Enemy Container-S.pngME-Enemy Container-S.pngME-Enemy Container-S.pngME-Enemy Container-S.png
Тип Синтетик
Раса Ґети
Озброєння Імпульсне знаряддя, кулемет
Спорядження Немає
Здоров'я Високе
Щити Дуже сильні
Складність Висока

Крокуючий танк ґетів був розроблений ґетами вже після того як вони зникли за Вуаллю Персея. Він був створений спеціально для ведення війни. Танк хоч і повільний, але має хорошу руйнівною силою, відмінно підходить як і для підтримки союзної піхоти, так і для знищення супротивників. Сам танк, як і багато ґетів, здатний "складатися", зменшуючись у габаритах, що особливо корисно при транспортуванні. Ця здатність робить їх ідеальними для засідок і гарнізонів.

Тактика Редагувати

На «Мако» Редагувати

  • Перебуваючи на M35 «Мако», потрібно постійно переміщатися навколо танка. У такому разі йому буде складно потрапити по вам з кулеметів і імпульсної гармати. До того ж він дуже повільно розгортається, чим варто скористатися, у разі якщо танк всього один.
  • Можна взяти крокуючий танк на таран. Цим ви не завдасте особливої шкоди, але поки ґет не встане на ноги, він не зможе по вам стріляти.

Пішки Редагувати

  • Якщо вам довелося зустрітися з крокуючим танком ґетів пішим, спробуйте знайти укриття, так як довго ухилятися від його пострілів ви не зможете. Всі технічні вміння будуть працювати проти нього, як і проти інших синтетиків - зі збільшеною ефективністю.
  • Імпульсна гармата стріляє з досить великими проміжками, щоб можна було виглянути з укриття і завдати шкоди танку.
  • Біотик може збити його з ніг умінням "Кидок" і використовувати "Деформацію" для зниження захисту. Якщо ви воюєте проти одного танка, можна підійти і, поки він буде лежати, розстріляти його: рекомендуються вольфрамові або інші набої, які дають приріст шкоди (загального або по синтетикам).

Загальне Редагувати

  • Дуже сильно схожий на Колоса, але менший за розміром.
  • На Ілосі, володіючи високим навичками злому, можна зламати пару крокуючих танків ґетів, тим самим зробивши з них союзників.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі