Фэндом

Mass Effect Wiki

Конвенція Цитаделі про Зброю Масового Ураження

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Конвенції Цитаделі

Ці дипломатичні переговори почалися після Повстань кроганів, як результат руйнівних наслідків конфлікту і спроба захистити Раду від нещадних прийомів війни, які використовували крогани.

Конвенції регламентують використання зброї масового ураження. ЗМУ вносить зміни у навколишнє середовище. Бомба, в результаті вибуху якої залишається величезна воронка, не вважається ЗМУ; бомба, наслідком застосування якої є "ядерна зима" - вважається.

Застосування ЗМУ заборонено на "зелених" планетах типу Землі, екосфера яких дозволяє заселення. Знищення населеної планети якій не знайдеться заміни протягом мільйонів років. Конвенції не забороняють використання ЗМУ на планетах з ворожим навколишнім середовищем або на закритих космічних станціях. Військові багатьох рас продовжують виробництво такої зброї і зберігають стратегічні запаси.

Згідно Конвенціям, зброя підрозділяється на групи, відповідні рівню небезпеки; зброя першої групи становить найбільшу загрозу галактичній безпеці.

ГРУПА I: Зброя, здатна завдати величезної кінетичної шкоди, наприклад скинути з орбіти астероїд або станцію. Такі засоби  можна знайти практично в будь-якій системі (у вигляді уламків, що залишилися в результаті утворення планет), їх часто використовують терористи і раси "третього світу".

ГРУПА II: Зброя, що самостійно відтворюється безконтрольним способом: такі збройні засоби, як нанотехнології, вірусні та бактеріологічні організми, "неймановські пристрої" і руйнівні комп'ютерні віруси. Подібна зброя може діяти тисячоліттями, чекаючи, коли безтурботний мандрівник доставить її на іншу планету.

ГРУПА III: Зброя, в результаті використання якої відбувається величезний викид енергії: такі збройні засоби, як ядерні боєголовки і антиречовина.

ГРУПА IV: Заселення чужорідними формами життя з метою порушити екологічний баланс. Зміна навколишнього середовища може зайняти роки, тому складно довести застосування зброї цього типу.

Випадкова вікі