FANDOM

ME Открытие Логотип.png
ME Восхождение Логотип.png
ME Возмездие Логотип.png
ME Обман Логотип.png

Перші три книги були написані сценаристом оригінального всесвіту Mass Effect, Дрю Карпишиним. Четверта, остання на даний момент книга написана Вільямом Дітцом у січні 2012 року.

Головною об'єднуючою ланкою книг, незалежно від авторів, є глибокий всесвіт і атмосфера комп'ютерної гри Mass Effect від BioWare. Жодна з книг не зачіпає прямо історію капітана Шепард(а), хоча згадки про нього зустрічаються.

Художні твори Редагувати

Відкриття

Mass Effect: Відкриття
Всі розвинені суспільства Галактики в тій чи іншій мірі зобов'язані своєю розвиненістю спадщині протеан - стародавній расі, яка зникла п'ятдесят тисяч років тому. Після того як у 2148 році на Марсі був знайдений бункер, який зберігав деякі технології протеан, людство стрімко завойовує своє місце в космічному суспільстві.

На самому краю освоєного космічного простору герой війни і командир корабля Альянсу Девід Андерсон проводить розслідування з приводу загибелі секретної наукової бази, що зазнала терористичної атаки. Його оточують димлячі руїни, тіла загиблих і нескінченні питання. Хто атакував цей об'єкт і з якою метою? І де знаходиться Калі Сандерс, молода співробітниця, що таємничим чином зникла з бази за кілька годин до нападу?

Всі докази вказують на Сандерс як на головну підозрювану, але зустріч з нею ставить перед Андерсоном ще більше питань і не дає жодних відповідей. Лейтенант виконує свій обов'язок перед людством у парі з партнером, якому він не може довіряти. Переслідуваний найманим вбивцею, від якого неможливо сховатися в тіні зловісної таємниці невідомого світу, про яку він не зможе нікому розповісти... принаймні, так вважає його противник.

Сходження
Mass Effect: Сходження

Доктор Калі Сандерс залишила службу в Альянсі задля проекту "Сходження" - програми, покликаної допомогти дітям, що володіють даром біотики, розвинути свої неймовірні здібності. Найбільші надії пов'язувалися з дванадцятирічною дівчинкою на ім'я Джилліан Грейсон, яка страждає на аутизм. Але обдарована дитина виявилося пішаком в руках злочинного угруповання "Цербер", що проводить над учнями незаконні експерименти.

Коли плани "Церберу" розкриваються, батько Джилліан забирає її з проекту "Сходження". Калі відправляється з ними: навіть не підозрюючи, що Грейсон насправді і сам працює на "Цербер". Щоб врятувати дівчинку, Калі доводиться здійснити подорож до самого краю галактики, битися з нещадними ворогами і подолати неймовірну небезпеку. Але чи можна врятувати доньку від батька?

Відплата
Mass Effect: Відплата

Злочинне угруповання "Цербер", очолювана загадковим Привидом, як і належить мафії, не прощає відступників. Пол Грейсон, надійно заховавши дочку, ховається на станції «Омега», упровадившись в організацію Арії Т'Лоак, Королеви Піратів. Омега, розташована в системах Термінус, здавна служила притулком авантюристам і втікачам з усієї Галактики, і краще місця, щоб сховатися, не придумаєш. Але агенту "Церберу" вдасться вистежити Грейсона.

Викравши свого колишнього співробітника з Омеги, Привид вирішує зробити його об'єктом експерименту, який перетворить Грейсона в маріонетку Женців - розумних машин, прийдешніх з глибин космосу, щоб знищити людство.

Обман
Mass Effect: Обман

Всесвіт в облозі. Кожні п'ятдесят тисяч років раса розумних машин вторгається в нашу Галактику, знищуючи усю органічну форму життя. Вони відомі як Женці, але мало хто з мешканців галактики вірить у їхнє існування.

Дві людини, які знають правду, відчайдушно шукають спосіб запобігти цій загрозі: адмірал військово-морського флоту Девід Андерсон і його партнер Калі Сандерс. У них є страшні докази того, що Женці - жахлива реальність. Попутно вони протистоять махінаціям "Церберу", воєнізованої підпільної організації, чий таємничий лідер, Привид, не зупиниться ні перед чим, щоб захистити інтереси людства, як він їх розуміє. В тому числі і перед знищенням людей. Одним з таких людей був Пол Грейсон, на якому Привид випробував одну з технологій Женців. Дочка Пола, Джилліан Грейсон, дізнавшись про жахливий експеримент, жертвою якого став її батько клянеться помститися Привиду і знищити "Цербер".

Артбуки Редагувати

Артбук Mass Effect
Артбук Mass Effect
The Art of Mass Effect - арт-бук, випущений з оригінальною грою. Містить 175 сторінок, включає концепт-арти персонажів, чернетки сценарію і технологій. Опублікований в листопаді 2007 видавництвом Prima Games. Входив до складу спеціальних стратегічних настанов.
Артбук Mass Effect 2
Артбук Mass Effect 2

Mass Effect 2 Collectors' Edition Art Book - йшов в комплекті з Mass Effect 2 Limited Collectors' Edition, або ж з цифровою копією гри. Містить 50 сторінок ілюстрацій присвячених розробці другої частини гри.

Може бути придбаний окремо в магазині BioWare як Mass Effect 2 Art Book.

Артбук Mass Effect 3
Артбук Mass Effect 3

The Art of Mass Effect 3 - арт-бук з 74 сторінок. Поставлявся як з копіями Mass Effect 3 N7 Колекційного видання, так і з цифровим виданням гри.

Артбук Mass Effect Universe
Артбук Mass Effect Universe

The Art of Mass Effect Universe - арт-бук в твердій обкладинці з унікальними зображеннями, випущений 8 лютого 2012. Магазин BioWare пропонував два обмежених видання. Перше (1000 копій) містило ексклюзивний чохол для книги. Друге (1500 копій) було колекційним виданням з ексклюзивною обкладинкою і додатковим розділом "Мистецтво коміксів". Найповнішим з усіх, існуючих на сьогоднішній день, є видання. Яке містить більш ніж 185 унікальних ілюстрацій з роботами художників.

Містить у собі начерки та ілюстрації всіх трьох частин (і деяких доповнень) ігор Mass Effect.

Артбук Mass Effect: Andromeda
Артбук Mass Effect: Andromeda

The Art of Mass Effect: Andromeda Hardcover - арт-бук з 184 сторінок (форматом 9"x12") у твердій обкладинці.

Гайди по проходженню Редагувати

Mass Effect: Prima Official Game Guide
Mass Effect 2: Prima Official Game Guide

Опис гайда відсутній, але ви можете допомогти проекту створивши його.

Mass Effect 3 постане перед вами, як ніколи до цього - вивчіть локації, оточення та інші частини гри, які ви не побачите більше ніде. Панорамні види вразять вас.

Mass Effect 3: Prima Official Game Guide допоможе вам:

  • Битися як вам завгодно - безліч підходів до кожної ключової битви.
  • Домінувати в мультіплеере - докладні карти підготують вас до битви і допоможуть вижити.
  • Вибирати краще з арсеналу - уся Доступна зброя, включаючи поліпшення.
  • Відбити Землю - Поради та рекомендації дадуть вам таку потрібну перевагу в боротьбі з Женцями.
  • Уникнути спойлерів - спеціальні виноски і текст, перевернутий з вгору ногами в критичних моментах сюжету, захистить вас від передчасного розкриття історії.

Mass Effect 3: Prima Official Game Guide collector's Edition включає наступний ексклюзивний контент:

  • Тверда палітурка самого керівництва з металевою обробкою.
  • Закулісся BioWare - ексклюзивні фотографії, арти і інтерв'ю. Дізнайтеся, як команда створювала всесвіт Mass Effect від роликів до персонажів, артів, звуків і іншого.
  • Бонусний цифровий доступ - додаткові мультіплєєрні карти і відео-стратегія.

Випадкова вікі